مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان:

نیروی انتظامی رکن اصلی امنیت در کشور است

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در دیدار معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان گفت: نیروی انتظامی رکن اصلی امنیت در کشور است.

رضا رضایی در دیدار با معاون نیروی انسانی فرماندهی انتظامی استان ضمن تقدیر و تشکر از تعامل و همکاری نیروی انتظامی گفت: تعامل و همکاری نیروی انتظامی و آموزش و پرورش لازمه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و کاهش جرائم در جامعه است.

او با تاکید بر نقش موثر نیروی انتظامی در جلوگیری از آسیب‌های گوناگون در مدارس گفت: زمینه حضور نیروی انتظامی در تمامی مدارس استان فراهم شده و جلسات تخصصی نیروی انتظامی و مدیران مدارس به صورت شهرستانی و منطقه‌ای برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه نیروی انتظامی در جریانات مختلف کار خود را بخوبی و به موقع انجام داده و با تمام وجود پای آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایستاده است بیان کرد: هرچند در اغتشاشات اخیر توسط اغتشاشگران، نیرو‌های انتظامی مورد بی مهری قرار گرفتند، اما محبوبیت آن‌ها در بین مردم بیشتر شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از امنیت به عنوان با ارزش‌ترین نعمت نام برد و افزود: نیروی انتظامی رکن اصلی امنیت است و امنیت کنونی مرهون زحمات شبانه روزی نیروی انتظامی است.

رضایی ورود نیروی انسانی توانمند، متعهد و کارآمد را در نیروی انتظامی ضروری دانست و گفت: تمامی ظرفیت‌های مدارس و آموزش و پرورش جهت ارسال دستورالعمل‌های جذب نیروی انسانی کارآمد در خدمت نیروی انتظامی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار