رئیس شورای شهر اهواز:

حوادث اخیر نشان داد که نصب دوربین نظارتی روی پل‌ها ضروری است

محمودی گفت: اکنون با توجه به حوادث پیش آمده نصب دوربین روی پل‌ها ضرورت دارد.

سیاوش محمودی می‌گوید: وظیفه شهرداری اهواز نصب دوربین‌های ترافیکی است، البته شهرداری در حوزه نصب دوربین‌های نظارتی نیز خدماتی ارائه داده، اما اهواز ضعف جدی در این زمینه دارد.

او افزود: با توجه به اینکه روز‌های نخست حادثه ناپدید شدن «دنیا فرهادی»، این ابهام وجود داشت که چنین حادثه‌ای رخ داده یا خیر، به شهرداری تاکید شده که در زمینه نصب دوربین‌های نظارتی کمک کند.

دنیا فرهادی دختر ۲۲ ساله اهوازی بود که از غروب چهارشنبه ۱۶ آذرماه در بلوار ساحلی حوالی پل کابلی اهواز ناپدید شد و پس از یک هفته جست‌وجوی نیرو‌های امدادی آتش‌نشانی اهواز، خانواده و اهالی محلی، سرانجام پیکر او در رودخانه کارون پیدا شد.

به گفته آقای محمودی شورای تامین خوزستان اخیرا دستگاه‌های مرتبط را الزام کرده که دوربین‌های نظارتی را در برخی نقاط شهر نصب کنند.

رئیس شورای شهر اهواز گفت که به شهرداری تاکید شده حداقل برای حفاظت از پل‌های روی رودخانه کارون دوربین‌های نظارتی نصب کند، اما باید توجه شود تصمیم‌گیری در مورد محل نصب دوربین‌های نظارتی برعهده دستگاه‌های نظارتی است و اگر دستگاه‌های نظارتی، پیش از این به شهرداری می‌گفتند که نقطه‌ای در شهر به دوربین نیاز دارد، این کار انجام می‌شد، اما اکنون با توجه به حوادث پیش آمده نصب دوربین روی پل‌ها ضرورت دارد.

این مقام مسئول یادآور شد که فعلا مقرر شده پل‌های حساس که حوادثی داشته‌اند، با دوربین‌های نظارتی پوشش داده شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.