در دیدار معاون وزیر نفت و استاندار فارس بر تسریع بخشیدن به اجرای طرح‌های مرتبط با افزایش ظرفیت ذخیره سازی فرآورده‌های نفتی استان تاکید شد.

جلیل سالاری معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در این دیدار با استاندار فارس با ارائه گزارشی از روند سوخترسانی در کشور بویژه در فصل زمستان، از انجام اقدامات اولیه در خصوص اجرای طرح‌های حمایتی شرکت ملی پالایش و پخش بمنظور افزایش توان سوخترسانی وذخیره‌سازی انواع فرآورده‌های نفتی در فارس خبر داد.

او با اشاره به موقعیت وجایگاه فارس در بخش‌های مختلف حمل ونقل، کشاورزی وصنایع کشور و همچنین افزایش میزان مصرف سوخت در سطح استان، افزایش همکاری میان مقامات و دستگاه‌های اجرایی استان با شرکت ملی پخش، بمنظور نظارت وکنترل بیشتر بر تامین و توزیع انواع فرآورده‌های نفتی و حمایت از این سرمایه ملی را امری ضروری دانست.

استاندار فارس با قدردانی از اقدامات شرکت ملی پالایش وپخش درسوخترسانی مطلوب به مردم از آمادگی وحمایت استانداری فارس از طرح هاو اقدامات شرکت ملی پخش درحوزه پیشگیری ومبارزه با قاچاق سوخت خبرداد و گفت: تبیین فرایندو وضعیت سوخت رسانی از اقدامات موثر در مدیریت مصرف سوخت و کاهش قاچاق فرآورده‌های نفتی در استان است.

او با اشاره با عدم اتصال فارس به خطوط انتقال فرآورده‌های نفتی کشور، بر تسریع بخشیدن به روند اجرای طرح‌هایی درحوزه افزایش توان و ذخیره‌سازی فرآورده‌های نفتی همچون اتصال استان به خطوط انتقال فرآورده‌های نفتی، احداث انبار وافزایش ظرفیت انبار نفت شهید تندگویان واتصال ریلی این انباربه خطوط ریلی استان تاکیدکرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار