مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد گفت: خیران این شهرستان در آستانه شب یلدا اقدام به تهیه ۶۳۳ بسته یلدایی به ارزش ۲ میلیاد و ۷۴۰ میلیون ریال و توزیع آن بین خانواده‌های نیازمند کردند.

احمد نوذری مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد گفت: از این تعداد بسته جمع آوری شده، ۲۵۲ بسته در کمیته امداد امام خمینی (ره) توزیع شد و ۳۸۱ بسته نیز توسط انجمن‌های خیریه در محلات مختلف جمع آوری و توزیع شده است.

وی اضافه کرد: هر کدام از این بسته‌های یلدایی شامل میوه، شیرینی، آجیل، حبوبات، روغن و گوشت بود و در برخی محلات در بسته‌های یلدایی علاوه بر این اقلام تخم مرغ هم وجود داشت.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد ادامه داد: همکاران این نهاد با همکاری خیران سعی کردند که بسته‌های یلدایی قبل از شب یلدا در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار گیرد و برخی کمک‌ها که بعد از یلدا به موسسات خیریه رسیده بود در اولین فرصت توزیع شد.

نوذری گفت: علاوه بر این بسته‌های یلدایی تعدادی از خیرین و خانواده‌های نیکوکار، کمک‌های نقدی و غیرنقدی را در بین خانواده‌های نیازمند این شهرستان توزیع کرده بودند.

به گفته وی، خیران می‌توانند در طول ایام سال و بویژه در مناسبت‌های مختلف برای کمک به خانواده‌های نیازمند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۹۶۶ و یا با کد دستوری #۰۴۴۱۰*۸۸۷۷* اهدا کنند تا در اختیار مددجویان قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.