مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام:

۷۷ کیلومتر از راه‌های ایلام برف‌روبی شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: طی فعالیت سامانه بارشی اخیر ۷۷ کیلومتر از محور‌های شریانی استان توسط عوامل راهداری برف‌روبی شد.

سیدزاهدین چشمه خاور، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: براساس گزارش امروز ادارات تابعه و رصد دوربین‌های نظارت تصویری مرکز مدیریت راه‌های استان طی شبانه روز گذشته در ۱۳ محور ارتباطی از شهر‌های استان بارش برف و باران گزارش شده است.

وی افزود: در شبانه روز گذشته تاکنون ۱۵۵ تن شن و نمک در جاده‌های استان مصرف شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام با بیان اینکه با تلاش نیرو‌های راهداری ریزش برداری در ۹۵ مقطع از محور‌های این استان انجام شد بیان کرد: کمک رسانی به ۵۳ دستگاه خودرو نیز طی شبانه روز گذشته توسط عوامل راهداری انجام شده است.

چشمه خاور با بیان‌اینکه هم‌اکنون بارش‌ها در چند محور ادامه دارد، گفت: با وجود ادامه بارش‌ها در استان و با تلاش عوامل راهداری همه راه‌های اصلی، فرعی و روستایی این استان باز و تردد در آن‌ها در جریان است.

چشمه خاور اضافه کرد: برای جلوگیری از بسته شدن راه‌های روستایی در هنگام بارش نزولات آسمانی با دهیاری‌ها و بخشداری‌های استان هماهنگی‌های لازم به عمل آمده و در صورت بسته شدن این مسیر‌ها از ظرفیت این نهاد‌ها به منظور پاکسازی و برف‌روبی استفاده می‌شود.

وی تصریح کرد: مردم می‌توانند در هنگام سفر‌های زمستانی با شماره گیری ۱۴۱ از اطلاعات راه‌های استان و کشور مطلع شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار