گروه‌های فلسطینی به رژیم صهیونیستی درباره عواقب اجرای مصوبه نژادپرستانه هشدار دادند.

گروه‌های فلسطینی به رژیم اشغالگر صهیونیستی درباره عواقب اجرای مصوبه نژادپرستانه که خواهان اعدام اسرای فلسطینی است، هشدار دادند.

به گزارش المیادین، گروه‌های فلسطینی با برگزاری تجمع اعتراضی در نوار غزه، مسئولیت کامل پیامد‌های سیاست خصمانه رژیم اشغالگر علیه اسرای فسطینی از جمله گروگان گرفتن پیکر‌های شهدا از جمله پیکر اسیر شهید "ناصر ابو حمید" را متوجه کابینه نتانیاهو دانستند.

"زکی دبابش"، نماینده جنبش حماس در کمیته نیرو‌های ملی و اسلامی گفت: ان شاء الله برای هیچ یک از اسرا هیچ اتفاق بدی رخ نخواهد داد و جنبش ملی اسرا از هر زمان دیگری قویتر است و همه آن‌ها برای شهادت آماده هستند. مقاومت فلسطین آماده پاسخ به هر اتفاق بد برای هر اسیر در زندان‌های رژیم اشغالگر است. مردم فلسطین برای همه سناریو‌ها آماده خواهند بود و اگر هر اسیر بر اثر اجرای این قانون نژادپرستانه آسیب ببیند یا اعدام شود، رژیم صهیونیستی را به آتش خواهند کشید.

"اسامه مرتجی"، کمیسر رسانه‌ای کمیته اسرای جنبش فتح هم گفت: همه فرزندان ملت فلسطین باید برای مقابله با این قانون آماده باشند و برای ارتباط با همه جامعه جهانی از طریق شبکه‌های اجتماعی تلاش کنند تا صدای خود و محکومیت این قانون و همه مسائل ملت فلسطین را با همه آزادگان جهان به اشتراک بگذارند.

"یاسر مزهر"، نماینده جنبش جهاد اسلامی در کمیته اسرای نیرو‌های ملی و اسلامی هم تاکید کرد: این قانون با تمام قوانین بین‌المللی و انسانی مغایرت دارد. دشمن صهیونیستی تاکنون پیکر ۳۷۰ شهید فلسطینی و ۱۱ شهید جنبش ملی اسرا را به گروگان گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار