اعضای گروه‌های مقاومت فلسطینی در نوار غزه مانور «الرکن الشدید ۳» را در مجاورت خط تماس مرزی شمال غزه برگزار کردند.

اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطینی در نوار غزه روز چهارشنبه، مانور «الرکن الشدید ۳» را در مجاورت خط تماس مرزی شمال غزه برگزار کرد.

در خبری ديگر؛ وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد، یک جوان فلسطینی در جریان درگیری‌های شامگاه چهارشنبه با نظامیان اشغالگر در شهرک بیت امر در شمال الخلیل در كرانه باختری با شلیگ گلوله جنگی نظامیان صهيونيست به شدت زخمی شد.

اين وزارتخانه افزود، این جوان فلسطینی که بر اثر اصابت گلوله جنگی از ناحیه سینه به شدت زخمی شد، برای مداوا به بیمارستان انتقال یافت.

در همين حال؛ شبکه تلویزیونی المنار گزارش داد: در ادامه درگیری‌ها میان فلسطینیان و نظامیان صهیونیست، ارتش رژیم صهیونیستی از زخمی شدن یک نظامی خود در منطقه زعته در بیت اُمَّر در شمال الخلیل خبر داد. بر اثر تیراندازی مقاومان فلسطینی به سوی نظامیان صهیونیست همچنین یک خودروی نظامی دچار مشکل شد و با یدک کش از محل درگیری‌ها خارج شد.

همچنين، جوانان فلسطینی یک بمب دست ساز را به سوی گذرگاه الجَلَمه در شمال شرق جِنین پرتاب کردند. گردان القدس هم نظامیان صهیونیست را که به روستای جَبعا در جِنین در كرانه باختری حمله کرده بودند، هدف قرار داد.

از سوی ديگر؛ به گزارش شبکه تلويزيونی الجزیره، عبدالله دوم پادشاه اردن از احتمال شکل گیری انتفاضه سوم فلسطینی‌ها به شدت ابراز نگرانی کرد.

عبدالله دوم در مصاحبه با شبکه خبری سی ان ان گفت: انتفاضه بعدی فلسطینی‌ها به مثابه فروپاشی کامل قانون و نظم خواهد.

برچسب ها: نوار غزه ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار