برگزاری نشست کنش‌گری بانوی مسلمان، باید‌ها و نباید‌ها در مشهد

اولین جلسه از سلسله نشست‌های اندیشه ورزی با موضوع کنش‌گری بانوی مسلمان، باید‌ها و نباید‌ها امروز با حضور صد بانوی فعال در این حوزه، در استانداری خراسان رضوی برگزار شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی درباره اهداف این نشست گفت: در این برنامه سعی شده تا از ظرفیت صد نفر از بانوان صاحب نظر استان، از گروه‌های مختلف حوزوی، دانشگاهی، اشخاص حقیقی و حقوقی و تشکل‌های مردمی که در حوزه زنان و خانواده بصورت ویژه فعالیت داشته اند، استفاده شود.

او ادامه داد: هدف از برگزاری این نشست ها، استفاده از مشارکت حداکثری و ظرفیت بانوان استان برای جهت دهی و شناسایی مسائل عمده زنان که نیاز به بررسی‌های دقیق تری دارد، است.

خوش نصب بیان کرد: نیاز است تا در حوزه زنان و خانواده استان، مسائل، اولویت‌ها و راهکار‌ها در حوزه تحکیم بنیان خانواده و ارائه سبک زندگی ایرانی اسلامی شناسایی و حل شود.

خوش نصب با گرامیداشت دهم دی ماه، روز ملی مشهد، افزود: قرار است در روز ولادت حضرت زهرا سلام الله و روز زن، نمایشگاهی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی در حوزه نقش زنان در انقلاب، در عرصه میدان شهدا به نمایش گذاشته شود.

در این نشست ورزدار نویسنده و پژوهشگر برتر حوزه زنان و خانواده و عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام، در مورد ریشه یابی مسائل زنان، آینده نگری در این حوزه و نحوه سیاستگذاری برای بانوان سخنرانی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.