مدیرعامل سازمان بیمه سلامت بر همکاری های بین المللی در حوزه بیمه سلامت تاکید کرد.

محمدمهدی ناصحی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت، گفت: اقدامات لازم جهت بیمه کردن افراد خارجی که وارد کشور می‌شوند، بهره مندی و در اختیار گذاشتن تجربیات بیمه‌ای کشورها، کمک به بیمه اتباع خارجی خصوصا اتباع افغانستانی با کمک سازمان‌های بین المللی، صورت گیرد.

وی تاکید کرد: از اتباعی که مقیم کشورمان هستند، فقط ۲۴۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه هستند و انتظار می‌رود با ایجاد ارتباط با سازمان‌های بین المللی نظیر کمیساریای عالی پناهندگان بتوانیم به نحو بهتری اتباع را تحت پوشش بیمه در بیاوریم و همچنان با کمک سازمان بین المللی نظیر صندوق جمعیت ملل متحد و برنامه توسعه سازمان ملل بتوانیم به موضوع سالمندی بپردازیم.

ناصحی بیان کرد: گسترش همکاری دو جانبه با کشور‌های هدف خصوصا کشور عمان مورد درخواست ما است.

در ادامه،  محمدحسین نیکنام، دستیار ویژه وزیربهداشت و مدیر کل همکاری‌های بین الملل، سازمان بیمه سلامت را از بخش‌های موفق نظام سلامت برشمرد و آمادگی حوزه بین الملل را برای کمک به سازمان بیمه سلامت برای ایجاد ارتباطات بین المللی اعلام کرد.
وی ادامه داد: حوزه‌های همکاری‌های بین المللی با بیمه سلامت باید اولویت بندی شود و همکاری‌ها صورت پذیرد.
در پایان،  ناصحی با تاکید بر همکاری‌های بین المللی در حوزه بیمه سلامت، ابراز امیدواری کرد که این همکاری‌ها باعث رشد بیمه سلامت شده و آورده‌هایی را برای کشورمان به ارمغان می‌آورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار