مدیرکل زندان‌های استان اردبیل گفت: ۶۵۰ نفر از مددجویان زندان‌های این استان در کارگاه‌های تولیدی سطح شهر مشغول فعالیت و کسب درآمد هستند.

یاسر امجدی در جریان بازدید اعضای هیات اجرایی بنیاد تعاون زندان‌های استان اردبیل از کارخانه "بهین لوله سرعین" حمایت مسئولان قضایی،  صاحبان صنایع و کارآفرینان استان را عامل موثر در ارتقای برنامه‌های اشتغال‌زایی برای زندانیان و خانواده‌های آنان دانست و بر استمرار این حمایت‌ها تاکید کرد.

مدیرکل زندان‌های استان اردبیل می گوید: همه ما باید برای رفع مشکلات و کاهش آسیب‌های اجتماعی تلاش کنیم و نسبت به خانواده‌های زندانیان که در معرض آسیب‌های روحی ، اجتماعی ، عاطفی و روانی قرار دارند مراقبت ویژه داشته باشیم.

رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل هم در این بازدید با اشاره به مفاد راهبردی در سند تحول قضایی مبنی بر توسعه کمی و کیفی اشتغال زندانیان گفت: اشتغال به کار زندانیان بهترین مسیر اصلاح و تربیت و زمینه‌ساز یک زندگی سالم برای فرد و خانواده اوست.

حجت‌الاسلام حسین کثیرلو بسترسازی مناسب برای اشتغال پایدار در زندان‌ها را عامل موثر در پیشگیری و قطع چرخه بزه در جامعه دانست و می گوید: برای رسیدن به اولویت مشترک نهاد قضا و سازمان زندان‌ها در بحث کاهش جمعیت کیفری و به حداقل رساندن بازگشت مجدد زندانیان، بایستی به امر مهارت‌آموزی و اشتغال زندانیان به موازات سایر برنامه‌های تربیتی توجه ویژه شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.