«جرمی رنر»، بازیگر سریال «هاکای» به دلیل یک سانحه در بیمارستان بستری شد.

به نقل از گاردین، سخنگوی ستاره «هاکای»، به هالیوود ریپورتر تأکید کرد خانواده «جرمی رنر» در کنار او هستند و کادر درمان مجربی، به خوبی، از این بازیگر مراقبت می‌کنند.

سخنگوی «جرمی رنر»، بازیگر «هاکای» در دنیای سینمایی مارول (MCU) گفت که‌شرایط این هنرمند مساعد نیست.

او همچنین اضافه کرد: این حادثه به دلیل شرایط نامساعد آب و هوایی و برف روبی برای «جرمی رنر» اتفاق افتاده است. از اینرو،این بازیگر، وضعیت وخیم، ولی شرایط پایداری دارد.

همچنین ددلاین گفته است که «رنر» پس از وقوع تصادف با هواپیما به بیمارستان منتقل شده است.

این بازیگر ۵۱ ساله در طول دوران بازیگری خود برای بازی در فیلم‌های «هرت لاکر»(Hurt Locker)در سال ۲۰۱۰ و «شهر» (The Town)موفق شد که نامزد جایزه اسکار شود و در این میان، بازی در نقش ابر قهرمان «کلینت بارتون» معروف به «هاکای» در فیلم‌های مارول و همچنین ایفای نقش در مجموعه فیلم‌های «مأموریت غیرممکن» باعث شهرت «جرمی رنر» شدند.

این بازیگر که بالای دریاچه تاهو در کوه‌های سیرا نوادا، مزرعه‌ای دارد در شب سال نو میلادی با طوفان زمستانی در آن منطقه روبرو شد که بدنبال آن، ۳۵ هزار خانه گرفتار قطعی برق شدند و دست کم ۶۰ نفر جان خود را ازدست دادند.

در ۱۳ دسامبر بود که این بازیگر، در صفحه توئیتری خود، تصویری از برف در این منطقه را منتشر کرد و نوشت: «بارش برف دریاچه تاهو شوخی نیست.»

او همچنین، در صفحه اینستاگرامی اش، چند کلیپ از خود منتشر کرد.

«ثور»، «انتقام‌جویان»، «انتقام‌جویان: عصر اولتران»، «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی»، «انتقام‌جویان: پایان بازی»، «ماموریت: غیرممکن - پروتکل شبح»، «میراث بورن»، «هانسل و گرتل: شکارچیان جادوگر»، «حقه‌بازی آمریکایی»، «ماموریت: غیرممکن - ملت یاغی» و «ورود» از جمله آثار تصویری هستند که «جرمی رنر» در آن ها به ایفای نقش پرداخت.

همچنین، فصل دوم سریال «شهردار کینگستاون» با بازی «جرمی رنر» از ۱۵ ژانویه پخش خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار