معاون اجرایی مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان گفت:جلسه قرآن با موضوع قرآن، نوجوانان و مکتب سلیمانی، چهارشنبه ۱۴ دی ماه برگزار می‌شود.

معاون اجرایی مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان گفت:جلسه قرآن با موضوع قرآن، نوجوانان و مکتب حاج قاسم سلیمانی، چهارشنبه ۱۴ دی ماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد امام حسین (ع) خیابان والفجر برگزار می‌شود.

 محمدهادی پاس معاون اجرایی مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان افزود: این جلسه قرآنی با هدف شناخت بیشتر، ایجاد انگیزه و جذب حداکثری نوجوانان و جوانان به آموزش‌های قرآنی و در راستای گرامیداشت یاد و خاطره سردار بزرگ اسلام جان فدا سپهبد حاج قاسم سلیمانی و اهمیت ایشان به قرآن از سوی مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم برنامه ریزی شده است.

معاون اجرایی مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان با اشاره به همراهی و همکاری صمیمانه امام جماعت و هیئت امنای مسجد امام حسین ع خیابان والفجر افزود: قاریان این جلسه قرآنی، آقایان استاد علی اکبر انجم شعاع از اساتید مجمع و آقای علی صادقی قاری نوجوان مجمع می‌باشند و همچنین در پایان این مراسم استاد قرآن، اخلاق و مفاهیم، آقای حسن مجیدی فر نیز سخنرانی می‌نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار