توئیتر با معکوس کردن سیاست قبلی خود، اعلام کرد همه نوع تبلیغات سیاسی مجاز در این پلتفرم شبکه اجتماعی را گسترش خواهد کرد.

توئیتر اعلام کرد سیاست تبلیغات خود را برای تبلیغات مبتنی بر یک آرمان در آمریکا را تسهیل خواهد کرد و سیاست تبلیغاتی خود را با تلویزیون و دستگاه‌های رسانه‌ای دیگر همسو می‌کند.

توئیتر پس از این که این شرکت و شرکت‌های شبکه اجتماعی دیگر مانند فیس بوک، به دلیل انتشار اطلاعات غلط مربوط به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در پلتفرم هایش، هدف انتقاد گسترده قرار گرفتند، تبلیغات سیاسی را در سال ۲۰۱۹ ممنوع کرد و تبلیغات مربوط به جنبش‌های اجتماعی را هم محدود کرد.

جک دورسی، مدیرعامل وقت توئیتر در زمان اعلام این تصمیم، گفته بود: ما بر این باوریم که پیام سیاسی باید خودش بتواند نظر مخاطب را جلب کند، نه اینکه آن را خریداری کند.

از زمانی که ایلان ماسک توئیتر را خریداری کرده است، شرکت‌های آگهی دهنده در واکنش به اخراج هزاران کارمند، برگردانده شدن حساب دونالد ترامپ و عرضه احراز هویت پولی که باعث افزایش جعل هویت شرکت‌های معتبر توسط کلاهبرداران در توییتر شد، از این پلتفرم گریخته اند.

بر اساس گزارش رویترز، ایلان ماسک ماه گذشته از اقداماتی که برای کاهش هزینه انجام داده است، دفاع کرده و گفته بود توئیتر با گردش مالی منفی سه میلیارد دلار در سال آینده رو به رو بود.

برچسب ها: توئیتر ، تبلیغات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.