مدیرعامل بیمه سلامت خبر داد

پوشش کامل بیمه ای خدمات درمان ناباروری

مدیرعامل بیمه سلامت گفت: تمام خدمات درمان ناباروری تحت پوشش بیمه سلامت است.

 مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به اینکه در قالب قانون جوانی جمعیت تمام خدمات درمان ناباروری تحت پوشش بیمه سلامت است، گفت: ۹۰ درصد هزینه‌های دولتی درمان ناباروری و ۷۰ درصد خدمات دارویی و بستری توسط بیمه سلامت پرداخت می‌شود.

محمد مهدی ناصحی ایجاد صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج را از اقدامات مهم دولت سیزدهم برشمرد و گفت: ۴۴ بیماری تحت پوشش صندوق ویژه بیماری‌های صعب العلاج در کشور قرار گرفته است و هزینه‌های درمانی این بخش با استفاده از منابع این صندوق به بیماران پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: در سال جاری پنج هزار میلیارد تومان اعتبار برای صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج، اختصاص داده شده که برای پرداخت هزینه‌های درمانی بیماران نیازمند تحت پوشش هزینه می‌شود.

مدیرعامل بیمه سلامت با تاکید بر اینکه هزینه‌های بستری افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد ۱۰۰ درصد رایگان است، تصریح کرد: در بخش سرپایی نیز ۸۵ درصد هزینه‌ها توسط بیمه سلامت پرداخت می‌شود، خوشبختانه در خصوص بیمه ۳ دهک اول جامعه و بیمه همگانی گام‌های خوبی برداشته شده است.

تاکنون بیش از ۶۰ درصد جمعیت آذربایجان غربی تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.