رئیس‌جمهور در شهرستان بهارستان:

اگر کسی روحیه تحولی ندارد باید او را کنار گذاشت/ برای حل مسائل مردم نباید از هیچ کوششی دریغ شود

رئیس‌جمهور گفت:سلامت در نظام اداری ما بسیار اهمیت دارد، اگر کسی هم روحیه تحولی ندارد باید او را کنار گذاشت و فرد دیگری را جایگزین آن کرد.

سیدابراهیم رئیسی و جمعی از اعضای هیات دولت در ادامه سفر‌های استانی و بازدید رئیس‌جمهور از شهرستان‌های مختلف استان تهران؛ امروز؛ پنجشنبه رئیس‌جمهور در شهرستان بهارستان حضور یافتند تا از طرح‌های در حال ساخت بازدید کنند.

این شهرستان از پرجمعیت‌ترین شهرستان‌های استان تهران است که بیش از ۷۵۰ هزار جمعیت دارد.

با توجه به مسائل متعددی که شهرستان بهارستان با آن مواجه است، به دستور رییس‌جمهور قرار است امروز شورای اداری و نشستی با مردم در این شهرستان برقرار شود.

سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به نسیم‌شهر (مرکز شهرستان بهارستان)، از پلی‌کلینیک در حال ساخت پروژه بیمارستانی حضرت ابوالفضل (ع) این شهر بازدید و با توضیحات دست‌اندرکاران از جزئیات روند احداث و الزامات تکمیل این پروژه مطلع شد.

رئیس‌جمهور در این بازدید از مسئولان وزارت بهداشت خواست تا با توجه به محرومیت منطقه و فقدان امکانات درمانی کافی، تلاش کنند کلینیک این بیمارستان طی یکسال آینده به بهره‌برداری رسیده و همچنین ظرفیت مرکز درمانی تامین اجتماعی این شهر نیز تا یکسال آینده به اندازه ۵۰ تخت افزایش یابد.

احداث بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) نسیم‌شهر با ظرفیت ۳۵۰ تخت‌خواب نیز قرار است تا پایان سال ۱۴۰۵ به پایان رسیده و این واحد درمانی به بهره‌برداری برسد.

رئیس جمهور در ادامه سفر به شهرستان بهارستان از طرح نیمه کاره و راکد کمربندی جنوبی این شهرستان بازدید کرد و در جریان مراحل ساخت و آخرین وضعیت این طرح قرار گرفت.

این کمربندی دسترسی شهرستان‌های مذکور به فرودگاه امام را تسهیل می‌کند، طرح مذکور در سال ۱۳۹۹ به دلیل کمبود اعتبار و وجود معارضین ملکی متوقف شد.

حضور رئیس‌جمهور در شهرستان بهارستان

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در شورای اداری بهارستان طی سخنانی گفت: ۱۳۰ هزار دانش‌آموز در این منطقه در حال تحصیل هستند که تعداد مدرسه‌ها با این جمعیت تناسب ندارد، ساخت ۱۰ مدرسه با ۱۵۰ کلاس یک کار فوری و ضروری است که باید فوری انجام شود.

رئیس جمهور گفت: کمک به این افراد پر تلاش که سرمایه ایجاد کردند، پر هزینه نیست، گاهی می‌خواهد کارگاه مجهزی درست شود، این‌ها سرمایه قابل توجهی می‌خواهد، ولی این حرفه‌ای که مردم دارند با سرمایه کم هم قابل حمایت است، سرمایه بزرگ این منطقه ایمان این مردم است، عشقشان به اهل بیت و عاشورایی بودن مردم این منطقه است، به نظر من این جلسات خانگی و هیئت‌های عزاداری را باید حفظ کرد. جوان‌ها در مقابل این هجوم‌های فرهنگی با این برنامه‌ها حفظ می‌شوند.

وی گفت: مردم نسبت به کار‌های فرهنگی خودشان پیش قدم هستند، ولی دولت وظایفی دارد که باید انجام بگیرد تا رشد فرهنگی منطقه بیش از پیش مردم را صیانت بکند، یکی از کار‌های دولت تأسیس مدارس، سالن‌های ورزشی و … است که در دستور کار قرار خواهد گرفت.

رئیس جمهور منطقه بهارستان را منطقه برخورداری توصیف کرد و افزود: در این منطقه کار‌های خوبی انجام شده است، اما این کارها، کار‌هایی نبوده که تمام نیاز منطقه را برطرف کند، باید کار‌ها نیاز منطقه را برطرف کند، نزدیکی به تهران یک خوبی‌ها و یک آسیب‌هایی دارد، باید مشکلات را به خاطر نزدیکی به تهران برطرف کرد.

وی همت مردم بهارستان را ستود و تاکید کرد: حضور مردم سختکوش، جانبازان و خانواده‌های شهدا در این منطقه برای ما ایجاد مسئولیت می‌کند تا رفع مشکلات منطقه را در اولویت قرار دهیم، در کل استان تهران مشکلاتی دارد، اما این میزان کمبودی که در بهارستان دیدم در هیچ یک از شهرستان‌ها ندیدیم، لذا اینجا همت بیشتری را می‌طلبد.

رئیسی با بیان اینکه در دولت ما زمان ما نداریم، گفت: در دولت ما باید همان ماه‌های اول برخی اقدامات را آغاز می‌کردیم، لذا انجام کار‌ها با تأخیر انجام نشود، دیدن مردم برای من یک فرصت و افتخار است، اما فلسفه حضور ما این است که کار مردم را انجام دهیم، جمعیت ظرفیت بزرگی است لذا جمعیت زیاد در منطقه را یک فرصت بدانیم آن هم جمعیتی مؤمن و انقلابی که باید درست از این ظرفیت در جهت رشد و تعالی منطقه در گام دوم استفاده شود.

وی اضافه کرد: امروز خدمت کردن خالصانه برای مردم بزرگترین افتخاری است که نصیب ما شده است، کوچک‌ترین روابط ناسالم در ادارات پذیرفته نیست، باید خود مدیران حساس باشند، روابط ناسالم در سازمان، سازمان را در نگاه مردم بی اعتماد می‌کند، برخورد با تخلفات را یک ضرورت می‌دانم، سلامت در نظام اداری ما بسیار اهمیت دارد، اگر کسی هم روحیه تحولی ندارد باید او را کنار گذاشت و فرد دیگری را جایگزین آن کرد.

رئیس جمهور پس از حضور در شورای اداری شهرستان بهارستان با حضور در جمع مردم شهرستان بهارستان استان تهران اظهار کرد: این سرمایه عظیم مردمی که ایمان به خدا، دلدادگی به اهل بیت (ع) و انقلابی‌بودن است را باید حفظ و گسترش داد. کسانی که در مسند امور فرهنگی هستند باید نسبت به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

وی افزود: شهرستان بهارستان تراکم جمعیت دارد، ولی این مردم نه تنها بار مردم تهران نشدند که باری را هم به دوش می‌کشند. اشتغال این مردم تولیدی است و این افتخار این منطقه است. ما آماری که داریم از این منطقه نشان می‌دهد که فعالیت و تلاش زنان و مردان به امور تولیدی و صنایع دستی مربوط است.

وی افزود: مردم این منطقه مولد هستند و برای رونق تولید دولت باید مساعدت کند و زمین‌هایی را برای توسعه تولید را فراهم سازد تا اشتغال بیشتر هم ایجاد شود. ما خدمات شهری را به میزان حضور مردم در بهارستان نداریم و کاری که در مرکز درمانی منطقه باید انجام می‌شد مربوط به هفت سال پیش است، اما همچنان بر زمین مانده و امروز قرار شد این کار با جدیت پیگیری و با سرعت آغاز شود.

رئیس‌جمهور تاکید کرد: من از خانواده‌های پرجمعیت این منطقه تشکر می‌کنم که پشتوانه بزرگی برای کشور و از برکات الهی برای ماست. این جمعیت ارزشمند جوان و نوجوان سرمایه‌های کشور هستند. البته در این منطقه مرکز آموزشی به اندازه جمعیت نیست و حداقل به ۱۰ تا ۱۵ مدرسه نیاز است که قرار شد با سرعت و پیش از یک سال آینده ۱۵۰ کلاس درس در منطقه بهارستان ایجاد شود.

وی یادآور شد: دختران و پسران این منطقه که خانواده‌هایی دلداده به انقلاب دارند باید بتوانند با آرامش و با امکانات خوبی تحصیل کنند. تأسیس مراکز ورزشی هم در همین راستا در دستور کار دولت برای بهارستان قرار دارد.

وی با بیان این‌که «لازم است طرح‌های ضروری بهارستان سریعاً دنبال شود»، اظهار کرد: طرح‌های مربوط به رونق تولید، توسعه راه‌های ارتباطی و بهبود امر کشاورزی باید انجام شود تا بار دیگر که برای عرض سلام خدمت مردم بهارستان رسیدیم شاهد مرتفع شدن این نیاز‌های اولیه با همکاری خود مردم بهارستان باشیم.

رئیسی با بیان این‌که «مشی من رفتن به میان مردم و شنیدن سخنان آنان است»، تاکید کرد: باید به میان مردم رفت و سخنان آنان را شنید و این افتخار من است که در بین مردم باشم و سخنان و مطالبات آنان را بشنوم. می‌شود در تهران نشست و نامه‌ها را خواند، اما این کافی نیست و معتقدم باید همه دولت و وزرا در میان مردم بیایند و حرف‌شان را بشنوند.

وی افزود: نوکری مردم افتخار ماست. این نکته را به مسئولان هم گفته‌ام که در ادارات و سازمان‌ها هم برای گره‌گشایی و حل مسائل مردم نباید از هیچ کوششی دریغ شود و مردم هم باید احساس کنند که کارشان انجام می‌شود و البته از هر ارتباط ناشایستی در انجام امور مردم باید پرهیز شود.

وی یادآور شد: در طول دوره فعالیت دولت سیزدهم ۳ هزار واحد تولیدی تعطیل یا نیمه‌تعطیل به چرخه تولید برگشته است و تمام تلاش ما این است که در کالای اساسی و سفره خود نیازمند خارج کشور نباشد و می‌شود کاری کرد که در کالا‌های اساسی نیازمند بیگانه نباشیم و برای این امر گام‌هایی برداشته و برنامه‌ریزی انجام شده است.

رئیس‌جمهور افزود: برنام ما قطع کردن دست مفسدان و رانتخواران از اقتصاد کشور است. جایی هم ممکن است جیغ‌شان دربیاید و تحت پوشش‌های مختلف بخواهند حرف‌هایی نسبت به دولت بزنند؛ اشکالی ندارد، ما خودمان را برای شنیدن هر سخنی آماده کرده‌ایم، اما به همه می‌گوییم از در انصاف سخن بگویند.

وی تاکید کرد: بنای دولت در همه حوزه‌ها این است که دست افراد سودجو و رانت‌خوار و کسانی که می‌خواهند به بیت‌المال و حقوق مردم و ثروت‌های کشور دست‌اندازی کنند، قطع کند. یقین داریم به این سخن سردار سلیمانی که «ما می‌توانیم». برخی ممکن است بگویند مگر می‌شود؟ قدرت‌های خارجی تحریم و تهدید و محدودیت ایجاد می‌کنند، اما نگاه ما به تصاویر شهدا و خانواده‌های آنان و نوجوانان و جوانانی است که مثل کوه پشت کشور ایستاده‌اند و در همین چند ماه اخیر هم نشان دادند پای نظام و انقلاب و ارزش‌ها هستند و دشمن را ناامید کردند.

وی با بیان این‌که «باید به این مردم افتخار کرد که در همه این چهل سال نشان دادند پای انقلاب و نظام هستند»، گفت: این چند ماه هم مردم ثابت کردند اجازه نمی‌دهند دشمنان برای ملت ایران فتنه و توطئه کنند و این عرصه، برای جولان دشمنان آماده شود. باید از بانوان تقدیر کرد که دشمن را ناکام کردند و محاسبات آنان را بار دیگر غلط از آب درآوردند.

رئیسی تاکید کرد: دشمن فکر می‌کرد ملت و مردم ایران مثل ملت و مردم کشور‌های دیگر هستند و می‌تواند فتنه کند در صورتی که مردم ایران بابصیرت و شهیدداده هستند و اهل ایستادگی هستند و اجازه نقشه‌کشیدن دشمنان برای ایران را نمی‌دهند.

رئیس دولت سیزدهم همچنین در این سفر، در منزل شهید مدافع امنیت، پاسدار «امیر کمندی» حضور یافت و با خانواده این شهید دیدار کرد.

سرهنگ دوم پاسدار امیر کمندی، یکی از پاسداران نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که حین مقابله با اغتشاش‌گران در خیابان ستارخان، توسط یکی از مخلان نظم و امنیت بر اثر اصابت نارنجک دستی از ناحیه سر مجروح شد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید مدافع امنیت

رئیس جمهور در آخرین برنامه سفر به شهرستان بهارستان در پایانه باربری این منطقه حضور یافت و با کامیون‌داران و رانندگان و نیز متصدیان شرکت باربری گفتگو و بی‌واسطه در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.

رییس جمهور

رئیس‌جمهور پیش از این، به شهرستان‌های اسلامشهر، پاکدشت، پردیس، قدس، ملارد، شهریار، ورامین، قرچک، پیشوا و رباط کریم سفر کرده و تصمیماتی برای رفع مشکلات این مناطق گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
.
۲۳:۳۸ ۱۶ دی ۱۴۰۱
قراره خودروهای وارداتی رو در بورس کالا عرضه کنن مسلما به دلیل کمبود عرضه ی خودرو و محدودیت واردات و .... قیمت های بسیار بالا نصیب این خودروها میشه . متاسفانه دولت اخیرا یاد گرفته گرون کردن رو بندازه گردن تقاضای مردم. و از این طریق سود کلانی نصیب دولت خواهد شد .... واقعا می تونیم منتظر باشیم که دولت حرکتی برای کاهش قیمت خودرو و افزایش کیفیت انجام بده ؟!!! و واقعا فکر کردید به خاطر مردم از سود کلانی که از این بازار انحصاری و دلالی بدست میاره صرف نظر میکنه ؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۱۶ دی ۱۴۰۱
من روحیه تحولی خیلی شدیدی دارم فقط بقدر کافی عقل و بصیرت ندارم تا تحولاتم را اجرا کنم.!! گریه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۱۶ دی ۱۴۰۱
جناب رییس جمهور با سلام و خسته نباشد سخنرانی و بخشنامه جنابعالی را دستگاه عمل نمی کنند بنظرم جز شعار چیز دیگری نمی باشد برخی دستگاه با توجیه نادرست حتی قانون را اجرا نمی کنند چه برسد دستور جنابعالی را دستگاه نظارتی واقعا ضعیف میباشد یا با عرض معذرت سخنرانی جنابعالی در حد یک شعار میباشد اگر غیر میباشد چرا جنابعالی مدیران ضعیف و قانو ن شکن را جابجا نمی کنید چرا عدم اجرای قانون این همه پرونده باید در دیوان عدالت اداری وجود داشته باشد و سالها منتظر رای دیوان باشند مگر حل مشکل مردم هدف جنابعالی نمی باشد و.. به انتظار حل مشکل مردم و اجرای عدالت
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۴۰ ۱۶ دی ۱۴۰۱
هر کسی تخصص ندار کنار برود. حرف درمانی تمام شده است. همه بیدار بیدارند. حتی کودکان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۵ ۱۶ دی ۱۴۰۱
روحیه تحول طلبی شرط اول مدیریته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۲ ۱۶ دی ۱۴۰۱
آقای رئیس جمهور درمورد نان هم فکری کنید هدر رفت نان بعلت پایین بودن قیمت زیاد است ۴۰درصد خوراک دام میشود وهمچنین فاصله زیاد آرد یارانه ای با آرد آزاد نانوا رقبتی برای پخت و بهبود کیفیت ندارد این کارتخوانهای هوشمند هم کارایی ندارد باتشکر یک نانوا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۱۵ دی ۱۴۰۱
چنانکه دلار متحول شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۲ ۱۵ دی ۱۴۰۱
دوست دارد یار این آشفتگی،/ کوشش بیهوده به از خفتگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۱۵ دی ۱۴۰۱
✅ سایپا: #قرعه‌کشی منتفی است، در بورس می‌فروشیم❗️
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۸ ۱۵ دی ۱۴۰۱
اینترنت خیلی متحول شده، پیشنهاد می کنم برای وزارت پست و تلگراف و تلفن 2 تا وزیر بزارید خوب متحول کنند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۱۵ دی ۱۴۰۱
خخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۱۵ دی ۱۴۰۱
ظاهرا روحیه ها تهولیه . دلار نشه ۵ هزار تومان .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۱۵ دی ۱۴۰۱
فقط قطار پیشرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ ۱۵ دی ۱۴۰۱
آقای رییسی خودرو خودرو خودرو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۱۵ دی ۱۴۰۱
استان دماوند(تهران شرقی) همچون استان البرز و کاهش فاصله خدمات و امکانات و تجهیزات تشکیل شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۱ ۱۵ دی ۱۴۰۱
اقای رییسی لطفا مدیران تنبل و بی کفایت اداری و کنار بزنین

مردم پشت سرتون هس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۱۵ دی ۱۴۰۱
تحول پول میخاد شما پول جور کن وظیفه شما جور کردن پول ودستور تحول
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۱۵ دی ۱۴۰۱
برای چی ترانه علیدوستی رو آزاد کردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۱۵ دی ۱۴۰۱
آقای رییسی امروز با فساد گسترده وسازمان یافته کشور در سراشیبی سقوط قرار گرفته مفسدان دانه درشت بدون هیچ واهمه ای جولان می دهند
Iran (Islamic Republic of)
امید
۲۰:۴۹ ۱۵ دی ۱۴۰۱
شما کوشش نکنید ما راحت تریم
هر وقت اومدیدکوشش کنید اوضاع بدتر شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۲ ۱۵ دی ۱۴۰۱
واقعا اگه عرضه ندارید اوضاع مسکن و خودرو را درست کنید خیلی بیجا می کنید مسئولیت می گیرید
Iran (Islamic Republic of)
سلام برحسین
۲۰:۱۱ ۱۵ دی ۱۴۰۱
جناب آقای رئیس جمهورمحبوب ومردمی آقای رئیسی باسلام ودرودخدابرشمالطفآ استدعادارم نسبت به گرانی اقدام عاجا بفرمایید.خودروی که قیمت کارخانه ۸۴۱ میلیونی میبرندبورس یک میلیاردوصدیادویست میلیون می فروشندصمت اعلام می کنی خودروهارامی برندکشف قیمت می کننداین چه کشف قیمتی هست همین خودروهایمابازارآزادیک میلیاردوسیصدیاچهارصدمیلیون قیمت میخوری قیمت دلارمیادپایین هیچ خبری ازکاهش قیمت نیست.چراخودروبایدبری بورس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۱۵ دی ۱۴۰۱
«عالم بی عمل به چه ماند به زنبور بی عسل»
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۱ ۱۵ دی ۱۴۰۱
اول از همه خودت
Iran (Islamic Republic of)
Eisa اصغری
۱۹:۵۴ ۱۵ دی ۱۴۰۱
سلام
داداش
مملکت داری تعارف ندارد
خود قاطع باش
هر کس خیانت کرد و کار مردم را خوب انجام نداد بگذار بیرون
مردم ما همیشه خوب بورند ولی خدمتگذاران همیشه به این مردم نجیب و دلسوز ظلم های بی نهایت کرده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۱۵ دی ۱۴۰۱
مسئولین نوکر مردمن نه بالعکس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۱۵ دی ۱۴۰۱
باندهای فساد را از سازمان محیط زیست و آب و برق و وزارت جها جمع کنید بیشتری مدیران قفل کنند پیشرفت کشور همن جاده‌ها باید پیدا کرد آینده کشور را به خطر انداخته اند محیط زیست کشور و کشاورزی و وضعیت آبی که در بیستر صنایع هم دخیلند به شدت تحت تاثیر خیانتها به نام دلسوزی دروغین قرا ر گرفته جنگل‌ها هدفمند در حال تخریب است و مدیریت آب در کار نیست به دنبال نابودی ذخایر آبی هستند تا صنعتی قادر به رشت و یا ادامه کار نباشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۱۵ دی ۱۴۰۱
تهران را به چند استان تهران شرقی و غربی و جنوبی همچون استان دماوند و استان ری ،استان ورامین تبدیل کنید هم فاصله خدمت و خدمات و امکانات و تجهیزات کمتر خواهد شد و هم در وقت و عمر و زمان صرفه جویی بیشتر خواهد شد و هم در حوادث و بلایای طبیعی همکار و معین هم خواهند شد و لسیاری از مزایای دیگر استانی شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۶ ۱۵ دی ۱۴۰۱
رئیس جمهورعزیز تنها دل خوشیمان تویی ازغربال انقلاب خیلی ها رد شدن نمره اشان صفرشد اماتوبمان باملت ورهبری وانقلاب اسلامی مان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۳ ۱۵ دی ۱۴۰۱
اقتصاد کشور شده دلال بازی هنوزم شعار میده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۱ ۱۵ دی ۱۴۰۱
آقای رئیسی دلار شده ۳۹۸۰۰ تومان خجالت بکش مردم رو بیچاره کردی در طول تاریخ ایران رئیس جمهوری نیامده تا این حد وعده بده ولی شرایط اقتصادی رو بدتر کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۱۵ دی ۱۴۰۱
خدایا اخر عاقبت این ملتو ختم به خیر کن
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۸:۳۲ ۱۵ دی ۱۴۰۱
شما شعار عدالت دادی امدی بی عدالتی بیشتر شد شما را به خدا واگذار میکنم و بس
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۸:۱۶ ۱۵ دی ۱۴۰۱
شعار تا کی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۱۵ دی ۱۴۰۱
تو خودت روحیه تحولی داری؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۴ ۱۵ دی ۱۴۰۱
فقط و فقط شعارهای خوب و عامه پسند می دهید.
Iran (Islamic Republic of)
محمد مهدیخانی
۱۷:۴۳ ۱۵ دی ۱۴۰۱
جناب رئیسی تا زمانی که مدیران دوره روحانی رو عوض نکردی کارتون خیسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۰ ۱۵ دی ۱۴۰۱
همتون ماشاله روحیه تحولی دارین از وضعیت سفره مردم ومعیشت واقتصاد ودلار وزندگی مردم مشخصه که خیلی هم پایبند وسفت سخت دارید متحول میکنید همه چیز رو قطار پیشرفت هم داره سریع پیشرفت میکنه البته داخل دره واز پل سقوط میکنه اینها کجا زندگی میکنند وچی نشونشون میدن کلا تو کشور نیستن
Iran (Islamic Republic of)
..
۱۷:۱۰ ۱۵ دی ۱۴۰۱
حمایت همه جانبه از بورس سبب کاهش تورم در کشور می شود .

فقط بوریس هست که میتواند سیل نقدینگی را مهار کند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۱۵ دی ۱۴۰۱
آقای رئیس جمهور مردم دارن تحت فشار اقتصادی که دولت شما درست کرده له و لورده میشن، واقعا نمی‌تونید هیچ کاری بکنید یا مثل دولت قبل له شدن مردم رو دوست دارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۱۵ دی ۱۴۰۱
طرح ساماندهی کارکنان دولت به کجا رسیده چندین سال قول وقرار ووعده چیشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۱۵ دی ۱۴۰۱
مثل شما آقای رئیسی که دلار را متحول نمودید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۱۵ دی ۱۴۰۱
باید دید و تعریف کرد ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۱۵ دی ۱۴۰۱
یادش بخیر انتخابات. چقدر یه عده چشماشون رو بستن هی طرفداری کردن
کجایید ای عزیزانه رییسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۱۵ دی ۱۴۰۱
کنارگذاشتن مسئولین آبی خنک برجگر فقراست.کم خرچ وزودبارده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۱۵ دی ۱۴۰۱
لطفا مخبر را برکنار کن تا جلوی ساخت مسکن را نگرفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۱۵ دی ۱۴۰۱
خب پس سه دبیر سه شورای عالی کشور که منصوب دولت قبل هستند کنار بگذارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۱۵ دی ۱۴۰۱
فعلا که همه اطرافیان رئيس جمهور را مدعیان خدمت و دو تابعیتی فرا گرفته و تحول برای انها رفاه بیشتر برای اقوام و اطرافیان خودشان است معنی میدهد و همگی محکم در صندلی هایشان هستند و جایی نمیروند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۱۵ دی ۱۴۰۱
اقای شعار
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۵:۳۴ ۱۵ دی ۱۴۰۱
این کجاش مثل بیمارستان بود ؟؟ // بیشتر شبیه ویرانه های تخت جمشید بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۱۵ دی ۱۴۰۱
آقای رئیسی شما با همدستی ایران خودرو و سایپا ، لگنهای این دو شرکت رو وارد بورس کردین تا دو برابر قیمت کارخانه بفروشین و دست اقشار متوسط و فقیر جامعه رو از خرید خودرو قطع کردید و این خودش یک نوع دلالی و عوام فریبیست..الانم که حلوای بورس به کام دولت و خودرو ساز خوش آمده و قرعه کشی رو گذاشتن کنار. تا کی قراره مردم شاهد ظلم شما باشند لطفا به وضعیت نابسامان مردم رسیدگی کنید تا عوام فریبی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۱۵ دی ۱۴۰۱
خواهش میکنم نه حرف بزن و نه کاری بکن ، اینطوری شاید یکم وضعیت بهتر بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۱۵ دی ۱۴۰۱
فقط حرف، کو عمل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۱۵ دی ۱۴۰۱
کسی که بورس را به هم ریخت و مردم را بدبخت کرد، به ریاست کل بانک مرکزی منصوب کردند
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۴:۴۴ ۱۵ دی ۱۴۰۱
همش شعار
اقای رئیس شما الان بالاترین مقام اجرایی کشور دارید شما باید انجام بدید به کی میگید؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۱۵ دی ۱۴۰۱
اینو به جناب دکتر لطیفی بگید که مدام نه میاره توکار خدا خیرتون بده ایشالا این طرح بزرگ وانقلابی وبت شکن هرچه سریع تر تصویب واجرا بشه وبرای 22بهمن خبر خوبی بهمون برسه. چه جوره که اینا آمار پرندگان مهاجر دریاچه ارومیه رو دارن ولی آمار این همه نیروی روزکار واقعی روندارن ؟ پس کد بیمه شده .کد محل اشتغال .وکدملی وشناسه اقتصادی برای چیه؟.اصلا مگه ازکسی که اطلاعی ازش نیست حق بیمه ومالیات حقوق کم میشه!! پس این کسورات رو برچه اساسی گرفته میشه وبه کجا میره! اصلا طرح بارمالی داشته باشه مگه راه دوری میره خرج خودمون وخانوادمون میشه اونم تو این اوضا تورم وحشت ناک. پس عدالت محوری کجاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۱۵ دی ۱۴۰۱
دلار شد ۵۰ هزار .کجای کاری .نمیتونی درستش کنی شجاعت داشته باش و برو کنار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۱۵ دی ۱۴۰۱
امیدواریم فقط به حرف نشه ومسولین که در امر مدیریت مدبر ومدیرنیستن جایگزین شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۱۵ دی ۱۴۰۱
پس مانده های دولت روحانی از وزارت خانه ها وسازمانها و ادارجات باید دور ریخت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۸ ۱۵ دی ۱۴۰۱
شعار خوب میدی برعکس عملکردته دورو برت پر از این آدمها هستن که میبینی و کاری نمیکنی تازه با نحلس زد و بند میکنن با بیکفایتیهاشون با مماشات برخورد کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۱۵ دی ۱۴۰۱
برو یکم تحقیق کن بعد خبر بزن مثلا شما خبررگزاری؟
مرکز شهرستان بهارستان گلستانِ نه نسیم شهر
متأسفم!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۱۵ دی ۱۴۰۱
دنبال عدالت هستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۱۵ دی ۱۴۰۱
رئیسی جان توبهترینی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۱۵ دی ۱۴۰۱
همه در گران کردن اجناس تحول گرا هستند.از هیچ تلاشی برای شکستن نرخ تورم دریغ نمی کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۱۵ دی ۱۴۰۱
همین که جناب ریسی تحولی جدید در گرانی، در کشور به راه انداختید رو باید چکار کرد؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۱۵ دی ۱۴۰۱
خدا وکیلی کمتر شعار بده
حاجی شعارهات با نتیجه عملکرد تیمت زمین تا آسمون فرق داره
حداقل چیزی نگو نمک روی زخم نپاش و انقلاب و لفظ انقلابی رو به قهقرا نبر بذار آبرویی برا این اصطلاحات باقی بمونه
حیف ما و این مردم که چه نگاه مثبتی به جنابعالی داشتیم و بهت رای دادیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۱۵ دی ۱۴۰۱
کنترل تورم و گرانی مهمتر هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۱۵ دی ۱۴۰۱
نظریه پردازی بسه.برو تو کار عملگرایی. دو سال از چهار سال گذشت چشم رو هم بذارید دو سال دیگه هم میگذره اون وقت میبینی آنهایی که روحیه تحول گرایی ندارند هنوز سر جایشان هستند ولی شما دیگه نیستید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۱۵ دی ۱۴۰۱
اخیرا" چقدر حرفها و ژست ها مسخره شده!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۱۵ دی ۱۴۰۱
ان شاء الله شاهد برکناری وزیر اقتصاد.وزیر صنعت و معدن.وزیر امور خارجه.و وزیر کار صولت مرتضوی باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۱۵ دی ۱۴۰۱
ما نوکر نمی‌خوایم کسی می‌خوایم که کار کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۱۵ دی ۱۴۰۱
ای بابا
جناب رییسی قرار بود قیمت ها رو پایین که نه لااقل ثابت نگه دارین
قیمت خودرو که دقیقا دو برابر بیشتر شده
مسکن همینطور لوازم خانگی ....
مواد غذایی و پوشاک همه و همه و همه
آخه این چه جور خدمتگزاری هست که ازش دم میزنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۱۵ دی ۱۴۰۱
دمت گرم جناب رئیس جمهور ؛ افرادی که روحیه تفرعن و اشرافی گری و...دارند از ساحت دولت منتخب پاک نمائید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۱۵ دی ۱۴۰۱
ای کاش که کار خودتون دارید میکنید دیگه شعار نمیداید واقعاً خسته نشدید....... آقای رییسی عزیز یکبار هم که شده به حرف آقایان گوش نمی‌دادید و برای خدا هم شده یک گزارش را همراه شخص گزارش دهنده در کف میدان امتحان کرده و به صحت و سقم آن پی میبرید از حرف تا عمل زمین تا آسمان......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۱۵ دی ۱۴۰۱
تو دولت شما همه تحولین دلار جهانگیری مسخره میکردن میگفتن مشکلات به خاطر دو نرخی بودن که ۴۲۰۰ بود ما بیایم جراحی کنیم ، جراحی کردن همه چیز گرون شد مرغ ۳۰ تومن شد ۶۰ تومن الان بعد چند ما خودشون دلار دو نرخی مخبر زدن ۲۸ تومن ، یعنی ۴۲۰۰ برداشتید همه چیو گرون کردید دباره ۲۸۰۰۰ تومن کردید
Iran (Islamic Republic of)
سیدحسن
۱۲:۳۳ ۱۵ دی ۱۴۰۱
جناب رییس جمهور ما نوکر نمیخوایم خواهشا یه فکری برا این گرانی ها لکن با همون سرعت اقای روحانی داری تخته گاز میری.. نمیخوای یه کاری کنی؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۱۵ دی ۱۴۰۱
مردم نوکر نمیخوان چشم بینای شما رو میخوان کمرشون زیر این همه گرونی شکست و شماها نمیبینید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۱۵ دی ۱۴۰۱
باسلام طرح ساماندهی کارکنان به کجا رسیده ؟ چرا کسی پیگیر نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۱۵ دی ۱۴۰۱
فقط روحیه و دَم اومدن نیست ، باید توانایی هم باشه ، بعدشم این روحیه تحول که میگید قراره در جهت مثبت باشه یا مثل عرضه خودرو توی بورس باعث افزایش قیمت بشه ؟! شما که احیانا قرار نیست به خودتون بگیرید ؟!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۱۵ دی ۱۴۰۱
پس باید انتخابات بعدی رو یکی دیگه حساب کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۱۵ دی ۱۴۰۱
از جناب آقای دکتر رئیسی خواهشمندیم پیگیر زیان دیدگان شرکت وسدید دربورس باشند که بعد از سه سال از وعده های مسئولان محترم مبنی بر صدور رای قطعی پرونده فراب شرکت وسدید هنوز هیچ خبری صدور قطعی رای پرونده فراب شرکت وسدید نیست بعضی از افراد سهم این را با مبلغ ۵۰۰۰تومان خریدند که متاسفانه الان بخاطر اعلام نشدن رای فراب شده دویست تومان .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۱۵ دی ۱۴۰۱
ریسس سازمان اداری واستخدامی نفر اولیش !.چرا مدام مخالفت میکنند با طرح ساماندهی کارکنان دولت.
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا .ح
۱۱:۵۲ ۱۵ دی ۱۴۰۱
باسلام طرح ساماندهی کارکنان دولت چیشد ؟؟خدا خیرتون بده ایشالا این طرح بزرگ وانقلابی وبت شکن هرچه سریع تر تصویب واجرا بشه وبرای 22بهمن خبر خوبی بهمون برسه. چه جوره که اینا آمار پرندگان مهاجر دریاچه ارومیه رو دارن ولی آمار این همه نیروی روزکار وواقی روندارن ؟ پس کد بیمه شده .کد محل اشتغال .وکدملی وشناسه اقتصادی برای چیه؟.اصلا مگه ازکسی که اطلاعی ازش نیست حق بیمه ومالیات حقوق کم میشه!! پس این کسورات رو برچه اساسی گرفته میشه وبه کجا میره! اصلا طرح بارمالی داشته باشه مگه راه دوری میره خرج خودمون وخانوادمون میشه اونم تو این اوضا تورم وحشت ناک.نفر اولش جناب دکتر لطیفی که مدام سنگ اندازی میکنند.
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۱:۵۰ ۱۵ دی ۱۴۰۱
نفر اولش جناب لطیفی باسلام طرح ساماندهی کارکنان دولت چیشد ؟؟چرا ایشون مدام مخالفت میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۱۵ دی ۱۴۰۱
۷ درصد تولید ناخالص خرج خسارات رانندگی ۱۵ درصد افزایش تلفات ده ماهه اخیر سالی ۱۷ هزار کشته و۳۰۰ هزار مصدوم اگر ۵ درصد تولید ناخلص روخرج جاده سازی کنید تلفات کم میشود ترمیم جاده وساخت جاده ای زیاد مهم است که البته بودجه کلانی میخواهد که باید ازبخش خصوصی وسرمایه گذارداخلی وخارجی کمک گرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۱۵ دی ۱۴۰۱
دمت گرم آقای ریس جمهور ، یکجا باش ولی جلو تورم بگیر، فقط همین، خیلی مشکلات درست خواهد شد
آخرین اخبار