هیئت وزیران برای سرعت بخشیدن به اجرای طرح نهضت ملی مسکن با تصویب اساسنامه شرکت عمران شهر جدید مهرگان در استان قزوین موافقت کردند.

سخنگوی دولت، اعلام کرد: بنابر درخواست و پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی برای سرعت بخشیدن به اجرای طرح نهضت ملی مسکن، هیئت وزیران با تصویب اساسنامه شرکت عمران شهر جدید مهرگان در استان قزوین موافقت کرد تا این شهر جدید بتواند ظرفیت مناسبی به منظور توسعه و تقویت اجرای این طرح، ایجاد کند.
 
بهادری جهرمی، اظهار داشت: با توجه به خسارات ناشی از بارش برف و یخبندان در دی و بهمن سال گذشته در برخی استان‌ها، با اعتبارات لازم برای مقابله با برخی از آفت‌ها و همچنین، حفظ نباتات کشور و حمایت از کشاورزان  در حوزه‌هایی که به پیشنهاد وزارت جهاد کشاورزی، نیازمند برخی اعتبارات حمایتی یا یارانه‌ای بود، موافقت شد.

برای استان‌ها، مناطق حادثه‌دیده یا آسیب‌پذیر ناشی از زمین‌لرزه یا سایر حوادث طبیعی، مصوبات بسیاری را هیئت وزیران اختصاص داد و با برخی از منابع و اعتبارات این حوزه‌ها موافقت کرد که سازمان برنامه و بودجه، منابعی را در اختیار این استان‌ها و مناطق قرار دهد؛ چه برای حفظ نباتات و چه جبران خسارات یا موضوعاتی که به آن‌ها اشاره شد. 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار