خدمات رسانی گروه جهادی خاتم الانبیاء به مناطق محروم سیستان وبلوچستان وارد چهارمین سال شد.

گروه جهادی خاتم الانبیاء شهرستان اراک که از ۱۴ دیماه به استان سیستان وبلوچستان اعزام شده اند در مناطق محروم شهر زاهدان مشغول جهاد خانه سازی هستند.

این چهارمین سال خدمات رسانی گروه جهادی خاتم الانبیاء به مناطق محروم سیستان وبلوچستان است.

سرهنگ محمد مهجوری فرمانده سپاه اراک گفت: با توجه به مشکلاتی که در استان سیستان و بلوچستان وجود دارد، گروه‌های جهادی اراک به منظور برطرف کردن مشکلات در این مناطق حضور یافته‌اند.

سرهنگ مهجوری افزود: این گروه‌ها که متشکل از گروه‌های جهادی تخصص‌محور هستند با برنامه‌ریزی‌ها برای برطرف کردن عمده مشکلات آن‌ها یک برنامه بلندمدت در نظر گرفته‌اند که خوشبختانه شاهد دستاورد‌ها و نتایج خوبی در این مناطق بوده‌ایم.

او اضافه کرد: با شناسایی‌های انجام شده نیاز‌های مهم این مناطق احصا شده که مسائل فرهنگی، اجتماعی، بهداشتی، خدماتی و عمرانی عمده آن‌ها بوده و جهادگران استان مرکزی در شهرستان‌های میرجاوه، زاهدان و خاش به خدمت‌رسانی در مسائل مختلف هم می‌پردازند.

فرمانده سپاه اراک بیان کرد: جهادگران تا زمان ریشه‌کن شدن محرومیت پای کار هستند و بنا داریم به فضل الهی ماهانه گروه‌های جهادی را به این مناطق محروم اعزام کنیم و از خیران و مردم نوع‌دوست استان تقاضا داریم که این، ولی نعمتان ما را فراموش نکنند تا به لطف خداوند بتوانیم مرهمی بر آلام نیازمندان باشیم.

او ادامه داد: گروه‌های جهادی همواره در راه خدمت به مردم بدون مرز فعالیت کرده و با ایثار و فداکاری از هیچ تلاشی فروگذار نکرده‌اند و در این سال‌ها هر جا که احساس نیازی در کشور و سطح مناطق بوده ورود پیدا کرده‌اند و با تبدیل تهدیدات به فرصت‌ها به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سرهنگ مهجوری عنوان کرد: در واقع جهادگران در طی این سال‌ها اثبات کردند که خدمت به مردم تعطیلی ندارد و همواره ایستادند و در هر شرایطی خدمت‌رسانی به مردم را تعطیل نکردند، به همین سبب به عنوان طلایه‌داران و پیشگامان خدمت‌رسانی شناخته می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.