رزمایش جهادگران بسیجی همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی هم برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، رزمایش جهادگران بسیجی با حضور بسیجیان استان مرکزی همزمان با سراسر کشور در اراک برگزار شد.

سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در این رزمایش هدف از جهادگری را رفع محرومیت و گسترش عدالت دانست و گفت: بیش از ۱۶۰۰ طرح عمرانی توسط جهادگران بسیجی در استان تکمیل شده و به بهره برداری رسیده است.

سردار کریمی افزود: بیش از ۲۵ هزار نفر بسیجی در قالب ۱۲۵۰ گروه جهادی در سطح استان فعالیت دارند و این جهاد گران تاکنون ۷۰۰ خانه مسکونی برای محرومین ساخته و ۱۰۰ کیلومتر کانال انتقال آب ایجاد کرده‌اند.

او اضافه کرد: سال گذشته ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه برای اشتغال ۷ هزار نفر پرداخت شده و تا پایان امسال پنجاه میلیارد تومان دیگر نیز پرداخت می‌شود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی همچنین از تهیه ۱۵۰۰ سری جهیزیه برای افراد کم بضاعت توسط بسیج استان خبر داد.

او همچنین از توزیع ۳۸۰ هزار بسته معیشتی، راه اندازی ۷۰۰ صندوق قرض الحسنه مردم پایه، اجرای بیش از ۱۶۰۰ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی به ارزش بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان و ایجاد بیش از ۸ هزار فرصت شغلی در پنج سال گذشته با کمک جهادگران خبر داد.

سردار کریمی تصریح کرد: توانمند سازی ۳۰ هزار نفر از طریق آموزش‌ها و دوره‌های تخصصی، اجرای بیش از یکصد کیلومتر کانال انتقال آب، ساخت ده‌ها متر مکعب استخر ذخیره آب و لایه روبی ده‌ها هزار کیلومتر از قنوات، تحویل بیش از ۷۰۰ واحد مسکن محرومین در طی ۲ سال گذشته به، ولی نعمتان انقلاب در استان مرکزی از دیگر خدمات بسیج سازندگی بوده است.

او همچنین گفت: ارسال بیش از ۹ میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم استان مرکزی به مناطق محروم سیستان و بلوچستان از جمله اقدامات مهم جهادگران بسیجی استان مرکزی است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.