برگزاری مسابقات المپیاد محلات در یزد

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد گفت: مسابقات المپیاد محلات به مدت ۱۱۰ روز از تاریخ ۱۴ بهمن ماه در شهر یزد برگزار می‌گردد.

حجت الاسلام حیدری رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد در جلسه کمیسیون فرهنگی با حضور رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی گفت: محلات مختلفی با جمعیت قابل توجه به خصوص در بافت تاریخی و قدیمی شهر یزد وجود دارد که بر خلاف گذشته به دلایل مختلف به خصوص زندگی شهری توجه به فعالیت‌های ورزشی در آن‌ها کاهش یافته است.

به گفته او هدف از برگزاری این مسابقات حضور اقشار جامعه با سنین مختلف و تزریق شادی و نشاط به جامعه است.

رئیس کمیسیون فرهنگی افزود: در مسابقات المپیاد محلات، شهروندان می‌توانند در ۹۸ رشته ورزشی به صورت المپیادی، تیمی، انفرادی و خانوادگی شرکت کنند همچنین ۶ رشته ویژه معلولین درنظر گرفته شده است.

حجت‌الاسلام حیدری گفت: ورزشکاران محلات می‌تواند به صورت مجازی از طریق سایت farhang.yazd.ir یا با مراجعه حضوری به سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد اقدام به ثبت نام در مسابقات کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی رعایت قانون حجاب و عفاف در شهرداری تاکید کرد و گفت: تمام دستگاه از جمله شهرداری موظف به رعایت مصوبه قرارگاه حجاب و عفاف هستند لذا در کمیسیون فرهنگی به شهرداری ابلاغ شد تا پایان دی ماه سازوکار‌های رعایت حجاب و عفاف را در مجموعه شهرداری به شورا اعلام نماید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار