مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای ایلام خبر داد

اجرای طرح کنترل ناوگان اتوبوسی در ایلام

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: طرح ویژه کنترل ناوگان اتوبوسی، در راستای خدمات دهی مناسب به مسافران اجرایی شده است.

سید زاهداین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای ایلام اظهار کرد: طرح ویژه کنترل تاخیر در مبدا و حین سفر ناوگان عمومی حمل و نقل مسافر در چارچوب نظارت بر اجرای تبصره ۱ و۲ ماده ۶ ضوابط حمل و نقل مسافر و بند ۶ منشور حقوق مسافر در پایانه‌های عمومی و نیز اختصاصی شرکت‌های حمل ونقل در استان اجرا شده است.

وی گفت: در این طرح، انجام بازدید‌ها در دو سطح کنترل از مبداء پایانه مسافربری و کنترل در پاسگاه‌های پلیس راه با استفاده از ظرفیت حداکثری گشت راهداری و حمل و نقل، ادارات شهرستانی و تشکل‌های صنفی شرکت‌ها در دستور کار قرار داشت.

وی افزود: استفاده از ظرفیت کلیه تشکل‌های صنفی استان، اطلاع رسانی مسیر‌های ارتباطی به مسافران برای انعکاس شکایات و پاسخگویی فوری به شکایات و نظرات دریافتی مسافران از مهمترین موارد اجرای این طرح است.

وی با تاکید بر اینکه مسافران می‌توانند در صورت مشاهده تخلف از سوی رانندگان در مبدا و هنگام سفر مراتب را به سامانه ۱۴۱ اطلاع دهند، گفت: با تدوین و ابلاغ این دستورالعمل تاکید شده نظارت‌ها به طور مستمر و موثر استمرار پیدا خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.