فرماندار کوهرنگ گفت: با تلاش انجام گرفته راه ارتباطی بیش از ۹۰ درصد روستا‌های محاصره در برف بازگشایی شده است.

فرماندار کوهرنگ از تلاش شبانه‌روزی راهداران برای بازگشایی محور‌های برف‌گیر شهرستان خبر داد و گفت: با تلاش انجام گرفته راه ارتباطی بیش از ۹۰ درصد روستا‌های محاصره در برف بازگشایی شده است.

شهباز اکبری افزود: در پی بارش کم سابقه برف در شهرستان طی شبانه‌روز گذشته در حدود ۶۰ روستا در محاصره برف قرار گرفتند و راه ارتباطی این روستا‌ها با مرکز شهرستان قطع شد که با تلاش راهداران و اکیپ‌های شهرداری و دهیاری راه ارتباطی بیش از ۹۰ این روستا‌ها بازگشایی شده است.


بیشتر بخوانید


وی ادامه داد: برنامه‌ریزی شده است که تا ساعت چهار صبح چهارشنبه راه ارتباطی تمامی روستا‌ها بازگشایی شود.

فرماندار کوهرنگ ارتفاع برف در گردنه‌ها و محور‌های برف‌گیر این شهرستان را بیش از دو متر اعلام کرد و گفت: بارش برف به این میزان در سال‌های اخیر کم‌سابقه بوده و امید می‌رود با این بارش‌ها منابع آب زیرزمینی که با افت شدید روبرو است، تغذیه شود.

اکبری، وضعیت شهرستان کوهرنگ را عادی اعلام کرد و گفت: اگرچه حجم سنگینی از برف در شهرستان وجود دارد، اما تمامی محور‌های ارتباطی باز است و تردد در آن جریان دارد، اما باید توجه داشت که تردد در این محور‌ها لغزنده است و خودرو‌ها باید مجهز به زنجیرچرخ باشند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر به جز اکیپ‌های شهرداری و دهیاری، هشت اکیپ راهداری و چهار اکیپ امدادی و خدماتی در شهرستان در حال فعالیت هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار