سرپرست فرمانداری بروجن گفت: ترویج سبک و سیره زندگی حضرت زهرا (س) به عنوان یک الگو در جامعه امروزی ضروری است و این سیره باید برای نسل آینده نهادینه شود.

سرپرست فرمانداری بروجن در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی میلاد حضرت فاطمه الزهرا (س)، هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر و ایام الله دهه مبارک فجر با بیان اینکه زنان نقش و جایگاه مهمی در جامعه امروز دارند؛ گفت: شرایط باید به گونه‌ای باشد که حرمت بانوان در محیط جامعه و همچنین در خانواده‌ها رعایت شود.

فتاح کرمی براهتمام ویژه در برگزاری هر چه با شکوه‌تر برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام زن تأکید کرد و افزود: باید برای معرفی و انتقال سیره زندگی آن بانوی بزرگ اسلام به نسل نوجوان و جوان بیش از پیش تلاش کرد.


بیشتر بخوانید


سرپرست فرمانداری بروجن همچنین با بیان اینکه دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاورد‌ها و عملکرد نظام جمهوری اسلامی است گفت: برنامه‌های گرامیداشت این دهه باید به شکل منسجم و باشکوه برگزار گردد و روحیه امید و نشاط به عنوان یک اولویت در جامعه ترویج پیدا کند.

فتاح کرمی خواستار برگزاری برنامه‌های متنوع و ویژه با محوریت مردم، در حوزه‌های مختلف شد و افزود: وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان به هر چه بهتر برگزار شدن برنامه‌های دهه مبارک فجر می‌انجامد.

گفتنی است در پایان این جلسه بهنام ربیعی به عنوان مسئول جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن معرفی و از خدمات ناصر جانشکر مسئول سابق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان قدردانی شد.

برچسب ها: روز مادر ، مقام زن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار