همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام مادر و روز زن، بانوان شاغل در شهرداری شهرکرد تجلیل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - محمدتقی جاپلقی شهردار شهرکرد در آیین تجلیل از بانوان شاغل شهرداری به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام مادر و روز زن، با اشاره به جایگاه زن در جامعه گفت: امروز با پیشرفت علم و کسب مهارت‌های لازم توسط زنان پرتلاش، نگاه‌ها به حضور و جایگاه زن در جامعه تغییر یافته و شما زنان و مادران با پذیرش تعهد، تخصص و با تبعیت از مکتب حضرت زهرا در عرصه‌های مختلف فنی و تخصصی در سخت‌ترین شرایط مقتدرانه حضور یافتید و ثابت کردید در بسیاری از مسئولیت‌ها دوشادوش دیگران می‌توانید فعالیت کنید و این جای بسی خرسندی است.

بانوان شاغل در شهرداری جدا از وظیفه بزرگ مادری، تعلیم و تربیت فرزندان توانسته‌اند به خوبی در بخش‌های مختلف اداری و حتی مدیریت ادارات و واحد‌ها نقش ایفا کنند.

مادر در خانواده یکی از اساسی‌ترین نقش‌ها را ایفا می‌کند، آن هم تربیت فرزندان صالح و تحویل آن به جامعه است چراکه تربیت فرزند از رکن‌های اساسی رشد و پیشرفت جامعه است.


بیشتر بخوانید


روز ولادت آن بانو روز پاسداشت حرمت زن در دین اسلام است و بانوان این مرز و بوم که در مکتب آن حضرت پرورش یافتند در همه ابعاد زندگی این بانو را الگوی خود قرار دادند.

ماشاالله ایزدی رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، اجتماعی، بانوان و ایثارگران شورای اسلامی شهرکرد هم در این مراسم افزود: امروزه و با تغییر فرهنگ ها، زنان عهده دار مسئولیت‌های بزرگ و مهم هستند و نقش بسزایی در موفقیت‌ها دارند.

در دین اسلام هم جایگاه ویژه‌ای برای مقام زن و علی الخصوص مادر وجود دارد که در شخصیت وجودی حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت زینب (س) این مسئله تبلور پیدا کرده است.

فاطمه بیگی رئیس کمیسیون املاک و اداری شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه توجه به تکریم و بزرگداشت جایگاه بانوان ضرورت دارد، اضافه کرد: الگوگیری از شخصیت کامل و بی‌بدیل دخت رسول خدا (ص) برای تمام زنان مایه آرامش و سعادت در زندگی است.

مقام و شخصیت بانوان و جایگاه والای آن‌ها در حفظ بنیان خانواده و پرورش فرزندانی شایسته بایستی همواره مورد توجه باشد تا جامعه از آرامش و بالندگی برخوردار گردد.

مصطفی حیدری رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهرکرد در ادامه جلسه با بیان اینکه طی ۹ سال اخیر هیچ گزارشی خلافی علیه بانوان به شورا گزارش نشده است، افزود: این موضوع نشان دهنده این است که بانوان کارشان را به نحو احسن انجام داده و تکریم ارباب رجوع همیشه در اولویت کاریشان بوده است.

موفقیت هر مجموعه‌ای مرهون همکاری، همدلی و مشارکت صمیمانه و دقت در اجرا و ظرافت‌های امور توسط بانوان است چراکه اموری که به بانوان کارمند در هر مجموعه‌ای سپرده شود بهتر و به نحو احسن اجرا خواهد شد.

در پایان این مراسم، از بانوان شاغل در مجموعه شهرداری شهرکرد با اهداء لوح سپاس، هدایای نقدی و شاخه گل قدردانی شد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار