شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین با صدور بیانیه ای، از مردم مومن و انقلابی این استان دعوت کرد تا فردا در راهپیمایی علیه محکومیت اهانت نشریه فرانسوی به مقدسات دینی و مرجعیت، شرکت کنند.

در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین آمده است: اقدام مذبوحانه اردوگاه استکبار در اهانت و جسارت به مقدسات و مرجعیت دینی بیانگر اوج عصبانیت، درماندگی و ناامیدی و نتیجه شکست‌های پی در پی غرب از ایستادگی و استواری ملتی هوشمند، مومن و معتقد به اسلام و ارزش‌های اسلامی و وفادار به، ولی امر مسلمین است.

این بیانیه می‌افزاید: این اقدامات موهن و ننگین که ریشه در خوی استکباری دنیای غرب و اندیشه‌های باطل آن‌ها دارد در طول تاریخ پرفراز و نشیب اسلام عزیز و انقلاب عظیم اسلامی به کرات دیده شده و نشان از ضعف و زبونی و بن بست تفکر و رنگ باختگی ارزش‌های فرهنگی کانون‌های فکر و اندیشه که از آبشخور جریانات استکباری و صهیونیستی ارتزاق می‌کنند، می‌باشد.

این بیانیه اضافه می‌کند: غرب امروز که در فلاکت بی هویتی قرار گرفته و منطق فکری و پایه‌های نظری آن‌ها سست و به پایان خط رسیده است خط اهانت، تخریب و تحریف را تنها راه فرار و نجات خود در مواجه با جبهه حق قرار داده غافل از آنکه این گونه حرکات رذیلانه نه تنها نتیجه مثبتی برای آنان نخواهد داشت بلکه تمامی مسلمانان و انسان‌های آزاده سراسر جهان این حرکت موهن، زشت و ننگین را جز زوال فکری غرب و درماندگی در مقابل منطق علمی و عملی بزرگمردی حکیم که با هدایت و رهبری داهیانه خود تمام قدرت غرب را به چالش کشیده است، تلقی نخواهند کرد.

اینگونه اقدامات فاقد ارزش و بی‌هویت احساسات پاک آزادیخواهان سراسر جهان را جریحه‌دار ساخته و در روابط بین‌المللی مسلمانان با رژیم فرانسه تاثیر گذار خواهد بود و تداعی کننده خوی استکباری مستکبران با ادبیاتی نوین برای خود برتر بینی و بی حرمتی به دیگران است که تبعات و عواقب آن برای این کشور و حامیان این حرکت زشت، سنگین و قاطع خواهد بود.

اقدام سخیف، زشت و ذلالت‌بار سیاه نامه منفور نشریه فرانسوی شارلی ابدو، خشم انقلابی ملت بزرگ ایران را که عاشقانه جایگاه رفیع مرجعیت را تکیه گاه محکم می‌دانند برانگیخته و خواستار برگزاری راهپیمایی و محکومیت این اقدام پلید اردوگاه استکبار هستند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین از مردم همیشه در صحنه دیار مینودری و شهر شهیدان رجایی و بابایی دعوت می‌کند تا در راهپیمایی که بعد از اقامه نماز جمعه ۲۳ دی ماه ۱۴۰۱ همزمان با سراسر کشور در میعادگاه‌های نماز جمعه استان برگزار می‌شود شرکت کرده، خشم و انزجار خویش را از این اقدام نشریه مبتذل به نمایش گذاشته و دخالت‌های کشور فرانسه و دیگر کشور‌های غربی را در امور داخلی ایران محکوم نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.