رییس اداره امور مالی، برنامه و بودجه دانشگاه فرهنگیان قزوین گفت: برای توسعه و تجهیز زیرساخت‌های فضا‌های آموزشی این مرکز از ابتدای سال جدید تاکنون ۳۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

علی افشار  رییس اداره امور مالی، برنامه و بودجه دانشگاه فرهنگیان قزوین گفت: دست و پنجه نرم کردن با زیرساخت‌های ضعیف باعث می‌شود که فضا‌های آموزشی با عقب ماندگی‌های استاندارد‌ها مواجه شود که دانشگاه فرهنگیان قزوین با برنامه ریزی‌های خود توانسته بخشی اعظمی از مشکلات را در جهت توسعه و تجهیز حل و فصل کند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه دانشگاه فرهنگیان قزوین امسال ۲ برابر ظرفیت مورد نیاز خود دانشجو پذیرش کرده و میزبان دانشجویان استان‌های سراسر کشور نیز بوده، نیاز داشتیم تا به موضوعات خوابگاهی و زیرساخت‌های آن توجه ویژه‌ای شود.

افشار تاکید کرد: اقدامات زیرساختی و عمرانی صورت گرفته شامل سنگفرش ورودی ساختمان اداری با احداث رمپ برای معلولان، تعمیر زیرسازی موتورخانه‌های دانشگاه، تجهیز و راه اندازی موتورخانه جدید برای گرمایش استاندارد، زیباسازی محوطه پردیس دختران، بهسازی کامل سرویس‌های بهداشتی، نصب حفاظ پنجره برای خوابگاه ها، لوله کشی آب سرد و گرم، بازسازی انبار خوابگاه ها، خرید تخت و تشک برای خوابگاه‌ها و خرید سیستم صوتی بود.

این مسئول با بیان اینکه بودجه تامین شده این دانشگاه از سازمان مرکزی تامین می‌شود، یادآور شد: اگر اعتبارات استانی برای توسعه زیرساخت‌های این دانشگاه در استان اختصاص بیابد، می‌توانیم عملیات عمرانی بیشتری برای توسعه و بسط این دانشگاه انجام دهیم.

رییس اداره امور مالی، برنامه و بودجه دانشگاه فرهنگیان قزوین عنوان کرد: استان‌های دیگر از اعتبارات استانی خود بهره‌مند هستند و ما نیز با رایزنی‌هایی که انجام داده ایم، توانسته ایم تا حدودی در بخش‌های مالی و عمرانی پیشرفت داشته باشند که امیدواریم با همکاری مسوولان استان این موضوع در دانشگاه ما نیز صورت گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.