استاندارهمدان برضرورت تامین زمین نهضت ملی مسکن درشهر‌های مریانج واسدآباد تاکید کزد.

علیرضا قاسمی فرزاد از دستگاه‌های متولی و اداره کل مسکن و شهرسازی خواست موضوع تامین زمین متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن برای شهر‌های مریانج و اسدآباد در اسرع وقت تعیین تکلیف شود.

او  روز جمعه در نشست با برخی مسئولان محلی شهر‌های مریانج و اسدآباد در محل استانداری همدان بیان کرد: موضوع تامین زمین یکی از پیش نیاز‌های اساسی در اجرای طرح نهضت ملی مسکن است و باید با دقت و ظرافت نسبت به این مهم تصمیم گیری شود.

 استاندار همدان از معاون عمرانی استانداری خواست ظرف هفته آینده با بازدید‌های میدانی بهمراه برخی دستگاه‌های متولی نسبت به جانمایی و تامین زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های مریانج واسدآباد اقدام کند.

برخی مسئولان محلی شهر‌های مریانج و اسدآباد نیز در این نشست بر ضرورت تامین زمین مورد نیاز مردم و شهروندان تاکید کردند و خواستار رفع این مشکل و آغاز ساخت سرپناه برای شهروندان نیازمند شدند.

مدیرکل راه و شهرسازی همدان پیش‌تر اعلام کرد که ۲ هزارو ۴۰۰ هکتار زمین برای ساخت مسکن در استان همدان در حال آماده سازی است.

مریانج در پنج کیلومتری غرب شهرستان همدان، بیش از هشت هزار جمعیت دارد و شهرستان اسدآباد هم با ۱۱۰ هزار نفر در فاصله ۱۱۰ کیلومتری شهر همدان واقع است.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار