گرمخانه‌های شهرداری قزوین پذیرای افراد بی سرپناه

عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: گرمخانه‌های شهرداری پذیرای افراد بی سرپناه است و مردم می توانند در صورت مشاهده بی خانمان‌ها با ۱۳۷ تماس بگیرند.

قاسم الهیاری عضو شورای اسلامی شهر قزوین از آمادگی مرکز خدمات اجتماعی شهرداری قزوین گفت: گشت اکیپ‌های بازرسی شهرداری در شهر شبانه روزی فعال است و افراد فاقد مکان که در زیر پل‌ها و پارک‌ها مانده باشند را به گرمخانه‌ها هدایت می‌کنند.

وی با بیان اینکه افراد ارجاع داده شده به گرمخانه‌ها از لوازم بهداشتی، فضای استحمام و غذای گرم برخوردار می‌شوند، افزود: این افراد همه روزه از ساعت ۵ عصر تا ۸ صبح فردای آن روز می‌توانند از فضای گرمخانه‌ها استفاده کنند.

این عضو شورای شهر قزوین ادامه داد: طبق قوانین موجود افراد متجاهر و معتاد اجازه استفاده از گرمخانه‌های شهرداری را ندارند و برای اسکان به مراکز شلتر که زیر نظر بهزیستی است، ارجاع داده می‌شوند.

الهیاری اضافه کرد: شهروندان قزوینی در صورت مشاهده افراد فاقد اسکان یا مکان مناسب می‌توانند با شماره تلفن‌های ۱۳۷ و ۳۳۵۰۴۰۲۰ تماس حاصل کنند تا واحد بازرسی شهرداری قزوین نسبت به هدایت آن‌ها به گرمخانه‌ها اقدام کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین محل اسکان آقایان و بانوان را مجزا و در دو نقطه شهر ذکر و خاطرنشان کرد: گرمخانه بانوان در خیابان شهید انصاری و گرمخانه آقایان در بلوار شهید باهنر قرار دارد و معتادین هم به مکان‌های ویژه و درمانگر سوق داده می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار