درمانگاه شبانه روزی فرهیختگان دزفول روز یکشنبه در آیینی با حضور مسئولان در کوی آزادگان دزفول گشایش یافت.

 رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول در این آیین در محل درمانگاه با تبریک میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) گفت: این درمانگاه در سال ۱۳۹۴ احداث و به نام درمانگاه آزادگان بهره برداری شده بود، ولی به دلیل به دلیل برخی مشکلات در سال ۹۸ تعطیل و پروانه آن باطل شد.

سید محمد مهدی صافی ادامه داد: با تلاش‌های فراوان و اخذ مجوز‌های لازم و موافقت اصولی از سوی دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه آزاد، پروانه بهره برداری نیز برای درمانگاه صادر شد.

او می‌گوید: درمانگاه شبانه روزی فرهیختگان دارای پزشک عمومی، پزشک متخصص، داروخانه، دندانپزشکی، روانشناسی، مامایی، تزریقات و پانسمان است ضمن اینکه بدنبال فعال سازی سایر تخصص‌ها نظیر اطفال و ارتوپدی هستیم.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول با بیان اینکه افزون بر ۱۰ میلیارد ریال برای راه‌اندازی این درمانگاه هزینه شده است، گفت: عقد قرارداد با کلیه بیمه‌های درمانی انجام خواهد شد، ولی در حال حاضر به دلیل اینکه این قرارداد‌ها هنوز منعقد نشده‌اند فقط فرانشیز از بیماران دریافت می‌شود ضمن اینکه تعرفه‌های درمانگاه همانند تعرفه‌های درمانگاه عمومی است.

آقای صافی مساحت زمین این درمانگاه را ۶۰۰ مترمربع و زیربنای آن را ۴۲۰ مترمربع اعلام کرد و ادامه داد: راه اندازی این درمانگاه از مطالبات ساکنان کوی آزادگان و مهرشهر بود که با پیگیری فراوان بازگشایی شد.

نماینده، امام جمعه، فرماندار دزفول و جمعی از مسئولان شهرستان در آیین گشایش درمانگاه فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول حضور داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.