رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس از توزیع ۹۰۰ تن گوشت قرمز از هفتم دی ماه در این استان خبر داد و گفت: تا زمان تنظیم بازار این توزیع ادامه دارد.

مجتبی دهقان پور با اشاره به اینکه در این مرحله از توزیع گوشت قرمز منجمد، ۶۰۰ تن گوشت گوساله در نظر گرفته شده است، گفت: قیمت گوشت منجمد گوساله برای عرضه کنندگان ۱۴۳ هزار تومان و مصرف کنندگان ۱۵۰ هزار تومان است.

به گفته او، ۳۰۰ تن از گوشت قرمز منجمد، گوسفندی است که با قیمت ۱۳۸ هزار تومان به مراکز توزیع و ۱۴۵ هزار تومان به مصرف کنندگان عرضه می‌شود.

دهقان پور گفت: تعاونی‌های مصرف دستگاه‌های اجرایی، فروشگاه‌های تنظیم بازار، فروشگاه‌های زنجیره ای، فروشگاه‌های اینترنتی وسایر عرضه کنندگان می‌توانند بدون هیچ محدودیتی برای دریافت و عرضه گوشت قرمز منجمد به اداره کل پشتیبانی امور دام مراجعه کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: از ابتدای امسال نیز در این استان، ۴۸۰ تن گوشت قرمز توزیع شده است که با احتساب این ۹۰۰ تن، مجموع توزیع به یک میلیون و ۳۸۰ تن می‌رسد.

دهقان پور گفت: استان فارس با خرید ۱۷۳۶ تن گوشت قرمز خالص از اواخر اردیبهشت ماه تا پایان مهرماه؛ رتبه اول کشوری را در این زمینه کسب کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اسفندیار رشیدی
۱۸:۵۱ ۲۴ اسفند ۱۴۰۲
کجاست؟؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار