استاندار اردبیل:

معرفی دوران دفاع مقدس از ابعاد مهم جهاد تبیین است

استاندار اردبیل گفت:معرفی دوران ۸ ساله دفاع مقدس از ابعاد مهم جهاد تبیین است.

سیدحامد عاملی در نشست ستاد کنگره ملی بزرگداشت ۳۴۰۰ شهید استان گفت: همه باید تلاش کنیم تا نام، سبک رندگی و الگوهای رفتاری شهدا را حفظ کرده و آن را به نسل‌های بعدی انتقال دهیم.

استاندار اردبیل می گوید: آزادگان و خانواده‌های شهدا بهترین روایتگر ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هستند و معرفی دوران ۸ ساله دفاع مقدس از ابعاد مهم جهاد تبیین است و نسل جدید باید بدانند که ایران چگونه ۸ سال در مقابل قدرت‌های بزرگ ایستادگی کرد.

به گفته او، همه ما مسؤولان در مقابل مردم وظایف بسیاری داریم و لازم است با الگو قرار دادن آرمان‌ها و اهداف شهدا، شبانه‌روزی و خالصانه برای رفع مشکلات و گرفتاری‌های مردم تلاش کرده و خادم واقعی مردم باشیم.

عاملی گفت: جوانان سرمایه‌های کشور هستند و همه نهادهای مختلف، ایثارگران و آزادگان باید تلاش کنند تا پیشرفت ایران به دست جوانان که آینده کشور به دست آن‌ها خواهد بود، محقق شود.

استاندار اردبیل می گوید: هماهنگی کمیته‌های کنگره شهدا از جمله کمیته‌های شهرستان‌ها برای برگزاری باشکوه این مراسم دارای اهمیت بوده و باید در زمان باقی‌مانده تا برگزاری کنگره همه تلاش کنند تا این کنگره به نحو احسن برگزار شود.

عاملی گفت: همه دستگاه‌های اجرایی به‌دلیل وظیفه ملی و مکتبی به این امر واقف هستند که باید برای برگزاری برنامه‌های شایسته و در شأن کنگره شهدای استان اردبیل تلاش کنند.

سردار غلامحسین محمدی اصل هم در این نشست گفت: در ایام شهادت حضرت زهرا(س) میزبان شهدای گمنام والامقام بودیم و این حضور شهدا فتنه اخیر را که از خارج از کشور و توسط دشمنان قسم‌خورده مدیریت می‌شد، خاموش کردند.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل می گوید: از مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان اردبیل که در برنامه‌های تشییع و خاکسپاری شهدا بی‌بدیل و بی‌نظیر بودند، قدردانی می‌کنم اما عملکرد برخی مسؤولان و مدیران در راستای پیام و اهداف شهدا قابل قبول نیست.

به گفته او، امنیت و آرامش ایران اسلامی ثمره خون شهدا بوده و اگر جان‌فشانی و ایثار این شهدای عزیز نبود، بدون شک با توطئه دشمنان و کینه‌ای که آنان از نظام و ملت ایران دارند، کشور ما در وضعیتی همچون وضعیت کشورهای سوریه و افغانستان قرار می‌گرفت.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.