بیش از ۵۰۰ آگهی دهنده از زمان خریداری شدن توئیتر توسط ایلان ماسک در اکتبر گذشته، هزینه کردن در این شبکه اجتماعی را متوقف کرده اند.
درآمد روزانه توئیتر در ۱۷ ژانویه، ۴۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۲۲، کاهش داشت. این کاهش درآمد نخستین بار توسط روزنامه فناوری پلتفرمر گزارش شده بود. توئیتر درباره این دو گزارش، اظهارنظر نکرد.
از زمانی که ایلان ماسک، مالک توئیتر شد، برندهای آگهی دهنده در واکنش به تغییر و تحولات این شبکه اجتماعی از جمله اخراج هزاران کارمند و عرضه احراز هویت پولی که به افزایش جعل هویت برندها در این پلتفرم منجر شد، از توئیتر فراری شدند.
توئیتر اخیرا ممنوعیت تبلیغات سیاسی که در سال ۲۰۱۹ وضع شده بود را لغو و اعلام کرد سیاست تبلیغات برای تبلیغات جنبشهای اجتماعی را در آمریکا تسهیل خواهد کرد و سیاست تبلیغاتی خود را با تلویزیون و دستگاههای رسانه ای دیگر همسو می کند.
منبع: information