رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: ویژه برنامه‌های دهه فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید به صورت امیدبخش، ابتکاری و مردمی برگزار شود.

حجت الاسلام محمدحسین متوسل رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد در جلسـه هماهنگی برنامه‌های دهه فجر در مهریز گفت: ایجاد امید و اعتماد بین مردم و جوانان به دلیل جنگ ترکیبی، ادراکی و شناختی دشمنان جزء رویکرد متولیان جشن‌های سالگرد انقلاب در استان باشد. 

او به اهمیت مردمی برگزار شدن جشن و جلب همکاری اقشار مختلف به خصوص جوانان با همراهی تشکل‌های دینی و هیات مذهبی اشاره کرد و افزود: برنامه‌ها باید بر اساس شرایط روز جامعه، نو، ابتکاری و متنوع باشد که موجب ایجاد فضایی شاد و متنوع شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بیان داشت: ویژه برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی باید امید آفرین، بصیرت افزا، مبین خدمات نظام و انقلاب در ۴۳ سال گذشته و موجب خنثی شدن توطئه‌های گسترده استکبار جهانی علیه میهن اسلامی باشد که قطعا در این خصوص همه باید جدی اقدام کنند.

او ادامه داد: تزریق ناامیدی بین مردم و جوانان جزو اهداف مهم دشمن در برهه کنونی است و اگر جشن‌های دهه فجر پرشور و گسترده و با حضور پر صلابت مردم و جوانان برگزار شود نقشه دشمنان خنثی شده و مایه سربلندی نظام است.

متوسل تصریح کرد: از اجرای برخی برنامه‌ها در دهه فجر به صورت موازی پرهیز شود و هدف باید جهاد تبیین خدمات گسترده انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف باشد و در این خصوص رسانه‌های گروهی نقش آفرین هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.