مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز، از برگزاری سومین مسابقه سراسـری کتـابخوانی نماز با عنوان " نماز در سـیره و سـخن حضرت فاطمه (س) " خبر داد.

حامد صالحی، مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد اقامه نماز، از برگزاری سومین مسـابقه سراسـری کتـابخوانی نماز با عنوان " نماز در سـیره و سـخن حضرت فاطمه (س) " خبر داد.

صالحی با اشاره به برگزاری دو دوره مسابقه کتابخوانی شامل عبادت احرار «نماز در سیره و سخن امام حسین علیه السلام» و مسابقه کتابخوانی «نماز در سیره و سخن امام علی (ع)» به همت ستاد اقامه نماز، بیان کرد: این مسابقه در اسـتمرار سلسـله مسابقات سراسـری کتابخوانی نماز در سال‌جاری و با هدف ترویج فرهنگ نماز و کتابخوانی برگزار خواهد شد.

او با اشاره به زمان برگزای مسابقه گفت: این مسابقه سراسری از تاریخ ۲۷ دی لغایت ۵ اسفند به صورت همزمان در تمامی استان‌های کشور در حال برگزاری است.

صالحی خاطرنشان کرد: علاقمندان گروه سنی ۱۵ سال و بالاتر می‌توانند در این مسابقه شرکت نمایند و منبع مطالعاتی مسابقه کتاب" نماز در سـیره و سـخن حضـرت فاطمه (س) " تألیف حسـین قنـادی از انتشـارات سـتاد اقـامه نمـاز تعیین شده است.

او، نو و کاربردی بودن محتوا، قلم ساده و روان و دسته بندی موضوعات و محتوا را از ویژگی‌های این کتاب عنوان کرد.

برگزاری سومین مسـابقه سراسـری کتـابخوانی نماز

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز، در رابطه با روش‌های تهیه کتاب گفت: علاقمندان می‌توانند نسـخه الکترونیکی (ایپـاپ) کتـاب را فقـط از فروشگاه اینترنتی ستاد اقامه نماز به نشانی ketab.namaz.ir و نسخه فیزیکی و نسخه صوتی کتاب را از طریق فروشگاه ستاد اقامه نماز به نشانی اینترنتی namaz.ir/shop تهیه نمایند.

او ادامه داد: خرید کتاب از طریق نمایندگی‌ها و عاملین فروش ستاد در مراکز استان‌ها و توسط دستگاه‌های اجرایی از طریق انتشارات ستاد مرکزی در تهران قابل تهیه است.

او در خصوص زمان و نحوه شرکت در مسابقه گفت: مهلت تعیین شـده جهت مطالعه کتاب و شـرکت در آزمون مسابقه از سوی شـرکت کننـدگان از ۲۷ دی لغایت ۵ اسفند ۱۴۰۱ است و آزمون مسابقه بصورت مجازی برگزار خواهد شد.

صالحی تأکید کرد: سامانه به مدت ۳۸ روز جهت شرکت در آزمون فعال خواهدبود و نتایـج مسابقه در تاریخ ۱۷ اسـفند ماه مصادف با میلاد با سعادت قائم آل محمد حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف ) از طریق پایگاه اطلاع رسانی ستاد اقامه نماز به نشانی اعلام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار