سرپرست مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان گفت:تأسیسات بیمارستان شهید بهشتی کاشان بعد از سه دهه فعالیت، دچار فرسودگی شده که نیازمند اعتبار مورد نیاز استانی و وزارتی است.

مسعود فرزادفر گفت: در بخش بستری، ۴۴ هزار نفر با متوسط اقامت سه روز، خدمات هتلینگ و ۲۴ ساعته پزشکی و پرستاری را دریافت کرده و ۱۱ هزار نفر نیز تحت عمل‌های جراحی بزرگ تخصصی و فوق تخصصی قرار گرفته‌اند.

او افزود: بخش‌های مراقبت‌های ویژه تخصصی و فوق تخصصی (ICU) با استفاده از خدمات شبانه‌روزی پزشکان متخصص و فوق تخصص مقیم به ۵۲۰۰ بیمار در شرایط حال عمومی ناپایدار و سخت با متوسط اقامت شش روز بستری برای هر بیمار خدمت ارائه کرده است.

سرپرست مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان، تأکید کرد: بیماران بستری شامل مجروحان تصادف‌های جاده‌ای و شهری، نزاع‌های فردی و جمعی، حادثه، عارضه دار و مزمن، ارجاعی عارضه‌دار از مراکز درمانی دولتی و خصوصی منطقه و ... جهت رسیدگی‌های تخصصی و فوق تخصصی بی‌قید و شرط در این مرکز پذیرش می‌شوند.

فرزادفر تصریح کرد: بر اساس شاخص‌های عملکردی بیمارستان‌ها طبق نظر وزارت بهداشت و درمان، نسبت فوت‌شدگان به بستری‌شدگان کمتر از ۲ است که این مرکز با قرار گرفتن در کنار کریدور جاده‌ای شمال و جنوب کشور در گروه بیمارستان‌های مطلوب قرار دارد.

سرپرست مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان گفت: میزان فوتی‌های این مرکز، ۴ دهم از یک درصد بیماران است که حدود ۱۰ درصد آن نیز مصدومان تصادفی جاده‌ای با چند عارضه مغزی، خونریزی و ... بوده‌اند.

او افزود: تأسیسات بیمارستان شهید بهشتی کاشان، به‌عنوان بزرگترین بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شمال استان اصفهان، بعد از سه دهه فعالیت، دچار فرسودگی شده که نیازمند اعتبار مورد نیاز استانی و وزارتی برای تعمیر و اصلاحات اساسی است تا به وضعیت مطلوب برسد.


منبع:ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.