برفروبی بیش از ۴۸ هزار کیلومتر راه در استان همدان

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان گفت:راهداری همدان رتبه برتر در اجرای طرح راهداری زمستانی را کسب کرد.

صفر صادقی‌راد با بیان اینکه در یک ماه گذشته بیش از ۴۸ هزار کیلومتر راه در استان برف‌روبی شده است، گفت: طبق آمار اعلامی از سوی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کشور، راهداری استان همدان حائز کسب رتبه برتر کشوری در اجرای طرح راهداری زمستانی ۱۴۰۱ شد.

او  ادامه داد: اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان همدان، در طرح راهداری زمستانی امسال با به کارگیری ۵۳۰ نفر نیروی راهدار، ۳۶۲ دستگاه از انواع ماشین‌آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین در ۳۵ راهدارخانه، ۱۷ گردنه برفگیر و در ۵۴۴۶ کیلومتر آزادراه، راه اصلی، فرعی و روستایی، مشغول خدمت رسانی به کاربران جاد‌های است.

 مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان بیان کرد: طی یک ماه گذشته ۴۸ هزار و ۹۸۶ کیلومتر باند برف‌روبی و حدود ۱۰ هزار تن شن و نمک برای یخ زدایی سطح جاده‌های استان همدان مورد استفاده قرار گرفته است.

صادقی‌راد افزود: با توجه به بارش سنگین برف در همدان و با تلاش عوامل راهداری هیچ یک از محور‌های مواصلاتی استان مسدود نشد و تردد به صورت عادی و روان در جریان بود و صرفاً در برخی مقاطع از محور‌های کوهستانی با ایجاد محدودیت تردد با زنجیرچرخ توسط عوامل پلیس راه مواجه بودیم. ️

او گفت: از همه هموطنان خواهشمندیم قبل از شروع سفر با شماره‌گیری سامانه‌های ۱۴۱ از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی کشور مطلع شوند و حتماً از سالم بودن و تجهیز بودن خودروی خود به تجهیزات زمستانی مطمئن باشند.

منبع: ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار