کشف قیمت ربع سکه در بورس کالا، خودروهای بورسی امروز با چه قیمتی معامله شدند؟ و نرخ‌های بلیت هواپیما به روال سابق بازگشت از اخبار اقتصادی امروز است.

مهمترین اخبار اقتصادی امروز سه شنبه چهارم بهمن به شرح زیر است:

تجارت مرکبات ایران و چین به کجا رسید؟
علی رغم آنکه معاونت امور باغبانی وزارت جهاد در اواخر مرداد امسال خبر از انعقاد تفاهم‌نامه صادرات مرکبات به چین داد، اما این موضوع هنوز عملیاتی نشده است.

یارانه نان حذف نمی شود
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: یارانه نان از ۷۰ هزار میلیارد تومان در قانون بودجه امسال به ۱۰۴ هزار میلیارد تومان در لایحه پیشنهادی بودجه ۱۴۰۲ افزایش یافته است.

هدف‌گذاری تولید ۵.۷ میلیون بشکه نفت تا ۸ سال آینده
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: اکنون ظرفیت تولید نفت ما ۳.۸ میلیون بشکه در روز است و تا ۸ سال آینده به تولید ۵.۷ میلیون بشکه‌ای می‌رسیم.

هشدار سرمای هوا و بارش برف به باغداران و گلخانه‌داران
کارشناس هواشناسی کشاورزی گفت: با توجه به شرایط جوی به باغداران، گلخانه‌داران و مرغداران توصیه می‌شود که هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند.

۸۰ درصد گاز تولیدی کشور در بخش خانگی مصرف می‌شود
مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز کشور گفت: در روز‌های گذشته بین ۷۰ تا ۸۰ درصد از گاز تولیدی کشور در بخش خانگی مورد مصرف قرار گرفت.

خودروهای بورسی امروز با چه قیمتی معامله شدند؟
لاماری خاکستری با احتساب همه هزینه‌ها در بورس یک میلیارد و ۷۸۶ میلیون تومان تمام می‌شود که حداقل ۲۶۴ میلیون تومان نسبت به بازار ارزان تر است.

نرخ‌های بلیت هواپیما به روال سابق بازگشت
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: بسیاری از شرکت های هواپیمایی نرخ بلیت هواپیما را به نرخ مصوب دی ماه ۱۴۰۰ بازگردانده اند و با ایرلاین های متخلف برخورد خواهد شد.

قیمت ربع سکه در بورس کالا مشخص شد
در نخستین روز از مرحله دوم عرضه ربع سکه بهار آزادی در بورس کالا تعداد ۴۷۶۷ قطعه ربع سکه تا قیمت ۷ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان عرضه شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار