سندی دیگر از فریبکاری امپراتوری دروغ

دادستان لواسانات گفت: برای متهمان آتش‌سوزی مسجد ابوذر تا کنون هیچ حکمی به صورت نهایی صادر نشده است.

رسانه‌های معاند وقتی با شکست پی در پی سناریو‌های خود روبه رو شدند این بار با انتشار دروغ‌هایی در مورد اغتشاشگرانی که اتهام آن‌ها اثبات و دستگیر شده‌اند می‌پردازند.

چند روزی است که امپراتوری دروغ خبری مبنی بر صدور حکم محاربه برای ۵ نفر از عوامل آتش زدن مسجد ابوذر لواسان را منتشر می‌کند، مسجدی که توسط تعدادی از کارگران یک رستوران با پرتاب کوکتل مولوتوف به آتش کشیده شد. حال با انتشار دروغی دیگر مدعی شده است که این رستوران کماکان پلمب بوده و تعداد زیادی کارگر بیکار شده‌اند.

در خصوص آخرین وضعیت این پرونده عباس نوروزی دادستان لواسانات در گفتگو با خبرنگار فارس بیان کرد: پرونده در مرحله تکمیل تحقیقات است و هنوز منتهی به اتخاذ تصمیم نهایی نشده است.

وی تاکید کرد: اخبار منتشر شده در خصوص صدور حکم محاربه برای متهمان پروند کذب است و تا کنون تصمیمی نهایی نشده است.

دادستان لواسانات در خصوص پلمب بودن رستوران گفت: رستوران بعد از تحقیقات اولیه فک پلمب شده است.

در شامگاه سیزدهم آبان ماه افراد آشوبگر تحت تاثیر و حمایت شبکه معاندین در منطقه لواسانات اقدام به پرتاب ۳ عدد کوکتل مولوتوف به داخل محوطه مسجد کرده و قصد به آتش کشیدن آن را داشتند که با اقدام به موقع خادم مسجد و اهالی، آتش مهار و این اقدام خرابکارانه ناکام ماند.

عوامل این خرابکاری طبق اطلاعیه پلیس ۱۵ آبان ۱۴۰۱ دستگیر شدند، در اطلاعیه آمد است، در پی این حادثه با اقدامات فنی پلیسی و کار اطلاعاتی، عاملان این اقدام که تحت تاثیر و حمایت معاندین اقدام به عملیات خرابکارانه می‌کردند، شناسایی شدند. محل اختفای عاملان این حادثه شناسایی و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه ۱۱ نفر (۴ نفر از اتباع کشور همسایه و ۷ نفر ایرانی) از اعضای این باند در مخفیگاهشان دستگیر و ۱۹ عدد کوکتل مولوتوف آماده و تعدادی سلاح سرد و چند عدد ماسک و نقاب جهت پوشاندن صورت از آن‌ها کشف شد.

امام جماعت مسجد ابوذر در این خصوص گفت: اغتشاشگران شنبه گذشته با کوکتل‌مولوتوف به این مسجد که در محله دلاوران تهران واقع است، حمله کردند و شبستان طبقه دوم را کاملاً سوزاندند. بیش از ۶۰۰ میلیون تومان خسارت به مسجد وارد شده و تمام قرآن‌ها و تجهیزات در آتش سوختند.

منبع: فارس

برچسب ها: اغتشاشات ، ضد انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.