دبیر شورای مهارت‌آموزی شاهرود گفت: گواهینامه چهار کارگروه اصلی در این شورا در رشته‌های تخصصی شرط پرداخت وام به متقاضیان است.

فاطمه زُهرابی دبیر شورای مهارت‌آموزی شاهرود افزود: وظیفه شورای مهارت آموزی هم‌افزایی بین دستگاهی و برنامه‌ریزی جهت ارتقای سطح مهارت آموزی متقاضیان بر مبنای اشتغال مورد نیاز هر منطقه است.

وی با اشاره به اینکه چهار کارگروه اصلی در شورای مهارت‌آموزی به ریاست فرماندار شاهرود فعال است، ابراز کرد: پیگیری تمام امور آموزشی، اشتغال و وام متناسب با مهارت آموزی بر عهده این کارگروه‌ها است.

دبیر شورای مهارت‌آموزی شهرستان شاهرود ادامه داد: کارگروه نخست به ریاست اداره جهاد کشاورزی عهده‌دار تمام امور مربوط به رشته کشاورزی، دامداری و طیور، شیلات و امور باغی است.

زُهرابی با اشاره به اینکه کارگروه دوم به ریاست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی عهده‌دار امور مربوط به رشته‌های مرتبط است، اظهارکرد: کارگروه سوم نیز به ریاست اداره صنعت، معدن و تجارت مسوول امور مربوط به رشته‌های حوزه تخصصی فنی، مهندسی، معدن و تجارت است.

وی با بیان اینکه چهارمین کارگروه به ریاست پارک علم و فناوری استان سمنان نیز عهده‌دار امور مربوط به رشته‌های فناوری نوین، صنایع خلاق و حوزه‌های مرتبط است، افزود: در تمام این چهار کارگروه نقش سازمان فنی و حرفه‌ای به‌عنوان دبیر و نظارت بر هماهنگی امور بین دستگاهی و صدور گواهینامه‌های بین المللی بر مبنای درخواست کارگروه طبق قوانین است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار