رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد:

برگزاری بیش از ۱۰ جشن بزرگ فرهنگی در دهه فجر در یزد/ دانش آموزان یزدی راوی انقلاب می‌شوند

حجت الاسلام صداقت از برگزاری بیش از ۱۰ جشن بزرگ فرهنگی در دهه فجر در استان یزد خبر داد.

حجت الاسلام مجتبی صداقت رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد در نشست خبری با اصحاب رسانه استان ضمن تبریک ماه رجب و ایام دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: رأس همه برنامه‌های دهه فجر برگزاری دهمین رویداد المپیاد ورزشی محلات ۱۲ بهمن ( چهارشنبه شب) در سالن وحدت برگزار می‌شود.

او افزود: جشنواره نمایشگاهی انقلاب با همکاری اتحادیه انجمن دانش آموزی در ۳۰ مدرسه استان برگزار می‌شود و در این جشنواره دانش آموزان راوی انقلاب اسلامی می‌شوند.

حجت الاسلام مجتبی صداقت گفت: جشن کودکان انقلاب در شب دوازدهم بهمن ماه  با همکاری هیئت شباب الحسن در امامزاده جعفر یزد(ع) یزد برگزار می شود.

او از برگزاری بیش از ۱۰ جشن بزرگ فرهنگی در دهه فجر در استان خبر داد و گفت: اجرای سرود انقلاب هر شب در جوار شهدای گمنام امیر چخماق برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد با اشاره به پیاده روی ۲۲ بهمن اظهار داشت: امسال همزمان با پیاده روی ۲۲ بهمن، پیاده راه فرهنگی با غرفه های مختلف در استان یزد برگزار می شود.

 او با اشاره به فضاسازی شهری با طرح های مختلف فرهنگی در ایام الله دهه فجر گفت: طرح بومگردی انقلاب اسلامی در نقاط  مختلف شهر که مرتبط با  انقلاب اسلامی در یزد است مانند مسجد روضه محمدیه، امیر چخماق، میدان شهید بهشتی، خانه شهید حسن پور  و چهار راه شهدا اجرا می شود. 

او گفت: در طرح بوگردی گردی انقلاب اسلامی، پنج برنامه بزرگ فرهنگی در هشت نقطه از شهر یزد با همکاری آموزش و پرورش، نهاد های دانش آموزی و بسیج دانش آموزی برگزار می شود و بیش از ۲ هزار دانش آموز سازماندهی شدند تا با ثبت خاطرات راویان دوران دفاع مقدس، وقایع انقلاب اسلامی را روایت کنند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد با اشاره به رویداد گردشگری شهری در دهه فجر انقلاب اسلامی ادامه داد: اختتیامه اولین رویداد ملی ارائه فناورانه گردشگری شهری در دهه فجر برگزار می شود.

حجت الاسلام مجتبی صداقت گفت: در حوزه گردشگری ۶ حوزه مسئله ای شناسایی شده  و به ایده پردازان معرفی شده تا با موضوعات  ایده های فناورانه و  نواورانه ای که مرتبط با گردشگری دارد در این رویداد شرکت کنند.

او  افزود: جشنواره کالا بوم و پخش مستند پولیتزر   از دیگر   برنامه های مختلف فرهنگی در دهه فجر انقلاب اسلامی در یزد است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد گفت:همچنین در حوزه گردشگی برنامه های مختلف در ایام دهه فجر برنامه ریزی شده  است.

او با اشاره به برگزاری المپیاد‌های ورزش در استان بیان کرد: المپیاد‌ ورزشی محلات در سطح شهر برگزار می‌شود و برای هر کدام از رشته‌ها جوایزو هزار و ۷۹۰ مدال براای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام مجتبی صداقت از راه اندازی اپلکیشن المپیاد ورزش همزمان با آغاز المپیاد ورزشی در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر هزار و ۷۰۰ نفر در این المپیاد ثبت نام کردند که ۴۴۰ نفر از ثبت نام کنندگان خانم هستند.

او با اشاره به زمان ثبت نام در جشنواره المپیاد ورزشی محلات گفت :اولین دوره ثبت نام از ۲۴ در شروع شده  و تا ۱۴ بهمن  به صورت رسمی ادامه دارد، اما رشته‌های انفرادی تا ۴۸ ساعت بعد از زمان پایان ثبت نام  مهلت دارند،  ثبت نام کنند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد گفت: رشته های تیمی تازمان اجرای  مسابقات امکان ثبت نام و حضور در مسابقات را دارند و هیچ محدودیت سنی و تیمی در تعداد ثبت نام ها وجود ندارد.

او افزود: دهمین المپیاد محلات با ۵۵ رشته ورزشی با همکاری ۳۱ هیئت ورزشی استان  و با حضور ۱۶ رشته تیمی، ۳۷ رشته  انفرادی، ۲ رشته خانوادگی و ۶ رشته ورزشی مرتبط با جانبازان و معلولان در ایام الله فجر در یزد برگزار می‌شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.