مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از مشارکت ۸۰۰ هیئت مذهبی در برنامه‌های دهه فجر استان خبر داد.

حجت الاسلام رضایی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: تبلیغات اسلامی استان برای گرامیداشت ایام الله دهه فجر و تبیین ارزش‌های انقلاب ۶۵۰ برنامه مختلف در استان برگزار می‌کند.

او افزود: این برنامه‌ها با همت تشکل‌های قرآنی و هیئات مذهبی اجرا می‌شود که راه اندازی ۵ کاروان قرآنی انقلاب در شهرستان‌های مختلف استان از جمله این برنامه ها است.

حجت الاسلام رضایی عنوان کرد: در دهه فجر امسال هزار مبلّغ، ۸۰۰ هیئت مذهبی، ۱۲۰ تشکل مردمی، ۲۰۰ موسسه و خانه قرآنی و ۵۰۰ مداح در نقاط مختلف استان برای برنامه‌های تبیینی این دهه فعالیت می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: محافل انس با قرآن کریم با حضور قاریان برجسته، اجرای جشنواره‌های قرآنی کودک و نوجوان، پویش ختم قرآن کریم، تولید محتوا با موضوع قرآن و انقلاب اسلامی در فضای مجازی، پویش کوچه‌های انقلاب با هدف آذین بندی فضای شهر، استفاده از ظرفیت مبلغین و توجه آنان به جهاد تبیین و بیان دستاورد‌های نظام اسلامی، برپایی موکب انقلاب، کمک‌های مومنانه، راه‌اندازی کاروان شادی، پویش نصب پرچم، میهمانی لاله‌ها و دیدار با خانواده شهدا از جمله برنامه‌هایی است که برای دهه فجر امسال برنامه ریزی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.