رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر زاهدان گفت: یکی از اولویت‌های شورای شهر زاهدان توسعه فرهنگسرا و سرا‌های محله است.

فریبا نارویی در نشست با اصحاب رسانه  گفت: هدف ما در شورای شهر اجرای کار‌های ماندگار است.

نارویی از اجرای جشنوار‌های تخصصی در زمینه معرفی بانوان شاخص زاهدان اشاره کرد و گفت: اخیرا جشنواره‌ای با عنوان زاهدان من در راستای توانمندی‌های بانوان شهر زاهدان برگزار شد که با اجرای این برنامه‌ها و جشنواره‌ها بانوان مستعد در عرصه صنایع دستی، هنر‌های آشپزی توانستند محصولات خود را معرفی و عرضه کنند.

وی همچنین ضمن انتقاد از برخی دستگاه‌ها که ورود به فضا‌های سرا‌های محله نیز داشته اند اظهار کرد: با هماهنگی شهرداری و دستگاه‌های نظارتی ورود این دستگاه‌ها را پیگیری جدی خواهیم کرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر زاهدان خاطرنشان کرد: یکی از الزامات مشارکت گروه‌های مردم نهاد برای توانمندسازی بانوان، توانمندسازی سمن‌های فعال در این حوزه است، که باید به سمن‌ها توجه بیشتری داشت.

نارویی گفت: ما در سیستان و بلوچستان و شهر زاهدان بانوان فعالی در عرصه صنایع دستی و هنر داریم که باید بیشتر به معرفی این ظرفیت در منطقه، از ابعاد مختلف بپردازیم.

وی گفت: برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی و کاربردی با اقشار مختلف به ویژه هنرمندان حوزه بانوان و سمن‌ها در موضوعات فرهنگی، اجتماعی، مورد تاکید اعضای شورای اسلامی شهر زاهدان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار