نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان با صدور پیامی مشترک فرا رسیدن دهه فجر را تبریک گفتند

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار این استان با صدور پیامی مشترک ضمن تبریک فرا رسیدن دهه فجر گفتند: ایام‌الله دهه مبارک فجر، یادآور روز‌های سراسر نور، معنویت و عدالت خواهی مردم ستم کشیده و مظلوم ایران است.

به گزارش روابط عمومی استانداری در پیام مشترک حجت الاسلام والمسلمین مصطفی محامی و محمد کرمی آمده است: ایام‌الله دهه مبارک فجر، یادآور روز‌های سراسر نور، معنویت و عدالت خواهی مردم ستم کشیده و مظلوم ایران است که با تمام توان و تحت رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) به پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران منتهی شد. انقلابی که انفجار نور و معجزه قرن و تداعی کننده اجتماع مردم عزیز ایران حول جایگاه ولایت فقیه بود.

این پیام می‌افزاید: مردم غیرتمند ایران در نقاط مختلف کشور از هر مذهب و قومیتی با اتحاد و انسجام در برابر دشمنان و رژیم طاغوت ایستادند آنهم در موقعیتی که استکبار جهانی هیچ‌گاه گمان نمی‌کرد انقلاب اسلامی به پیروزی برسد و ایران اسلامی را جزیره‌ای امن برای خود می‌دانستند.

در بخشی از پیام ذکر شده است: اکنون که در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، این شجره طیبه همچنان مقاوم و مستحکم باقی مانده و مردم مومن و انقلابی با وجود همه شرارت‌ها و دسیسه‌چینی‌ها و فتنه‌انگیزی دشمنان و اذناب داخلی شان همچنان به پای آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی ایستاده و خواهند ایستاد.

در ین پیام امده است: امید است که مردم نجیب سیستان و بلوچستان بویژه مسوولان با یادآوری دستاورد‌ها و برکات نظام اسلامی، در راستای جهاد تبیین شعار‌های جهانی و فطری انقلاب را جلوه‌ای تازه‌تر بخشیده و توصیه‌های حکیمانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم را نصب العین قرار دهند و همه در راستای تبیین گفتمان متعالی انقلاب اسلامی، عدالت، پیشرفت و تقویت امید و بررسی نقاط ضعف و راه‌های جبران آن‌ها در جامعه بکوشند.

در بخش پایانی این پیام آمده است: اینجانبان ضمن پاسداشت ایام‌الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، یاد امام خمینی (قدس الله نفسه الزکیه)، شهیدان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، دفاع از حرم و تامین امنیت و جانبازان و رزمندگان را گرامی می‌داریم و از خداوند، رشد و تعالی روزافزون انقلاب اسلامی و رفع موانع داخلی و دفع توطئه‌های دشمنان و اتصال این انقلاب به طلوع خورشید ولایت عظمای حضرت، ولی عصر (عج) را مسئلت می‌نماییم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار