مرکز تخصصی و آموزشی خانواده و ازدواج "هم نفس" به همت نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان راه‌اندازی می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی مهران در حاشیه افتتاح  مرکز ازدواج هم نفس اظهار کرد: این مرکز در چهار محور آموزش، مشاوره، همسان گزینی و تسهیلات به دانشگاهیان خدمات ارائه خواهد داد.

وی ادامه داد: انواع دوره‌های آموزشی و عمومی شامل مهارت‌های زندگی، مهارت‌های ارتباط موثر، تربیت فرزند، مهارت‌های پیش از ازدواج، مهارت‌های همسرداری، تربیت جنسی، ارتباط فرزندان با والدین و دوره تخصصی تربیت مشاور خانواده در این مرکز برگزار می‌شود.

مسوول نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: مراجعان به این مرکز می‌توانند از مشاوره قبل از ازدواج، همسرداری و زوج درمانی، مشاوره خانواده، مشاوره فردی و شخصیت، مشاوره تربیتی کودکان و نوجوانان، مشاوره بالینی، مشاوره تحصیلی و مسیر شغلی بهره‌مند شوند.

وی افزود: همچنین در این مرکز انواع تست‌های روانشناختی و تست‌های مرتبط با شخصیت و سلامت روان ارائه می‌شود.

حجت الاسلام مهران در خصوص خدمات همسان گزینی این مرکز گفت: همرسانی در این مرکز براساس اطلاعات علمی و مشاوره قبل از ازدواج و انجام تست‌های روانشناختی با همکاری دانشگاه‌های کشور و استان انجام می‌شود و دانشجویانی که از طریق سامانه همرسان ازدواج می‌کنند از پنج سال خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند خواهند شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار