مدیر کل راه آهن زاگرس از تطویل راهبند شمالی اندیمشک با هدف تسهیل در عبور و مرور خودروها و افزایش ایمنی شهروندان خبر داد.

حسن زیودار مدیرکل راه آهن زاگرس گفت: به منظور تسهیل در عبور و مرور خودروها و افزایش ایمنی شهروندان راهبند شمالی این ایستگاه به ۲ راهبند مجزا رفت و برگشت تبدیل شد.

او می گوید: با توجه به اینکه یکی از مشکلات و معضلات راه آهن در مناطق مسکونی، تردد وسایل نقلیه از خط راه آهن است، این مشکل در گذشته یکی از دغدغه های اساسی در این اداره کل بوده، لذا برای رفع مشکلات شهروندان در این زمینه امسال جلسات متعددی با مسئولین، اعضای شورای شهر و شهردار اندیمشک برگزار شد و همچنین در این جهت مکاتبات متعددی با راه آهن جمهوری اسلامی ایرانی، جهت اخذ مجوزات و همچنین اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیون تومان جهت خرید یک ست راهبند اقدام شد.

زیودار گفت: در همین جهت طی بازه زمانی یک ماهه اقدام به خرید، نصب و راه اندازی ست جدید با همکاری شهرداری اندیمشک صورت گرفت، در حال حاضر وسایل نقلیه در این گذرگاه با ۲ باند رفت و ۲ باند برگشت مجزا تردد می نمایند.

مدیرکل راه آهن زاگرس اقدامات انجام شده را شامل زیرسازی و آسفالت، جدول بندی، ایجاد بلوار، نصب علائم راهنمایی و رانندگی، رنگ کاری، خرید یک ست کامل راهبندی و غیره بیان کرد و گفت: این اداره در حال حاضر دارای ۳ گذرگاه عبور و مرور وسیله نقلیه از جنوب ایستگاه اندیمشک تا ایستگاه دوکوهه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.