بارش برف و کولاک در محورهای چالوس و آزاد راه تهران_شمال

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه هاگفت: در حال حاضر شاهد برف و کولاک در محورهای چالوس ، هراز و آزادراه تهران _ شمال هستیم.

آقای ایمان محرابی نیا گفت: بنابر هشدارهای صادره سازمان هواشناسی، امروز بارش برف و باران در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قروین- را در بر می‌گیرد.

به گفته مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور، محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قروین- رشت، از بارش برف یا باران، رخداد مه، کاهش دیدو در نواحی با اقلیم‌گرم رگبار و رعد و‌ برق و وزش باد شدید و در مناطق سردسیر، ارتفاعات و دامنه‌ها‌ بارش برف سنگین، وقوع بهمن و کولاک برف در نیمه‌جنوبی استان آذربایجان ‌غربی، نیمه‌غربی ‌کردستان، کرمانشاه، نیمه‌شمالی فارس، کهگیلویه و بویر احمد، چهارمحال و بختیاری، نیمه‌ شرقی خوزستان، ایلام و جنوب و غرب اصفهان شاهد هستیم.

او گفت: از مسافران جاده‌ای و مسافران درخواست می شود پیش از عزیمت به جاده ها از آخرین وضعیت راه‌ها از  طریق  سامانه‌های اطلاع رسانی ۱۴۱، هنگام تردد احتیاط لازم را داشته و اقدامات پیشگیرانه انجام دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
خوشم میاد از تهرونی ها زمین شکاف هم بخوره میرن شمال بخصوص در دوماه از سال بیشتر خرداد وبهمن ماه حالا چه حکایتی هست خدا داند ما که تا پارک دم خونه میریم از دزدی های ایران حرف میزنیم ومدیریت قشنگ مسولین ولا اگر ما هم پول داشتیم وویلا میرفتیم شمال به دزدی مسولین هم کاری نداشتیم همه خوش بودیم
آخرین اخبار