مدیر کل ثبت احوال خراسان رضوی گفت: ۱۴۰ هزار و ‌۸۲۱ کارت هوشمند ملی در باجه‌ها وجود دارد که مردم برای دریافت آن مراجعه نکرده‌اند.

غلامحسین قنبری مدیر کل ثبت احوال خراسان رضوی با اشاره به آمار خدمات ثبت احوال در دولت سیزدهم، گفت: حدود ۱۵۵هزار و۴۲۹ ولادت و ۵۸ هزار و ۴۷۸ وفات و ۱۳۹هزار و۴۶۹ خلاصه رو‌نوشت وفات ثبت شده است. در این مدت صدور شناسنامه المثنی مکانیزه ۵۰۱ هزار و ۵۸۰ فقره ثبت شده است.

او افزود: ۵ هزار و ۴۰۲ تغییر نام و ۷ هزار و۹۳۴ تغییر نام خانوادگی در دولت سیزدهم ثبت شده است.

آرای حل اختلاف ثبت احوال در استان در دولت سیزدهم ۱۳ هزار و ۴۴۰ مورد بوده است که آرای صدور پروانه حقوقی رسیدگی‌شده در استان در این مدت ۸ هزار و‌۹۸۳ مورد بوده است و آرای کیفری۶۷۳ مورد بوده است.

بر این اساس استعلامات سه‌جلدی که دستگاه‌های خدمت‌رسان ثبت احوال داشتند، ۷ هزار ۵۸۹ مورد بوده است. ۳۷۹ هزار و ۲۱۱ مورد برای دریافت کارت هوشمند ملی درخواست کرده‌اند.

مدیر کل ثبت احوال خراسان رضوی با بیان اینکه ۳۷۹ هزار و ۲۱۱ مورد برای دریافت کارت هوشمند ملی درخواست کرده‌اند ادامه داد: در این مدت ۶۹۰ هزار و ۱۲۶ فقره کارت هوشمند ملی صادر شده است و تعداد کارت هوشمند ملی تحویل داده شده و فعال‌شده هم ۶۳۴ هزار و ۲۴۵ فقره بوده است.

قنبری بیان کرد: ۱۴۰ هزار و ۸۲۱ کارت هوشمند صادر شده است که اشخاص در استان برای دریافت مراجعه نکرده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.