۱۸پروژه بخش هیر شهرستان اردبیل به بهره برداری رسید

فرماندار اردبیل گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر ۱۸ پروژه بخش هیر شهرستان اردبیل با اعتبار ۶۲میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

سید محمد اعتماد اعجازی گفت: این پروژه‌ها در بخش‌های عمرانی، آسفالت راه‌ها و معابر، اجرای طرح هادی معابر، ساماندهی جاده ها، ورزشی، فرهنگی و اقتصادی است که در شهر هیر و روستا‌های آن به بهره برداری رسید.

فرماندار اردبیل در آیین افتتاح پروژه‌های بخش هیر شهرستان اردبیل همزمان با دهه فجر ضمن گرامیداشت دهه فجر و شهدای والامقام انقلاب اسلامی ایران بیان کرد: عمران و آبادانی و رونق اقتصادی در شهرستان اولویت اساسی است و به مناسبت دهه فجر در یکی از روستا‌های محروم هیر کارگاه تولیدی راه اندازی شد که این کارگاه ظرفیت صادرت به استان‌های همجوار را داشته و برای ۸ نفرهم اشتغال ایجاد کرده است.

اعتماد اعجازی افزود: عملیات اجرایی برخی پروژه‌ها هم در بخش هیر آغاز شده و تمکیل این پروژه‌ها با جدیت پیگیری می‌شود.
او بیان کرد: دستاورد‌های های انقلاب اسلامی باید برای نسل امروزی به ویژه جوانان و نوجوانان تبیین شود و در این زمینه دستگاه‌های مربوطه باید پیشگام باشند.

فرماندار اردبیل تصریح کرد: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی ایران در حوزه‌های محتلف عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و ورزشی در شهرستان اردبیل اقدامات خوبی انجام شده است.

اعتماد اعجازی گفت: به مناسبت دهه فجر ۸ پروژه جهاد کشاورزی شهرستان اردبیل به بهره برداری رسید که برای این پروژه‌ها ۵۹۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده اشت.

او بیان کرد: این پروژه‌ها در بخش‌های سد، سردخانه، انبار سرد، بسته بندی، سورتینگ سیب زمینی، پروار بندی بره و دامداری است که با راه اندازی این پروژه‌ها برای ۳۴ نفر در شهرستان اشتغال ایجاد شد.

فرماندار اردبیل گفت: عملیات اجرایی تعداد پروژه‌های جهاد کشاورزی هم در شهرستان شروع شده و با تامین اعتبارات و تسهیل عملیات اجرایی این پروژه‌ها تکمیل می‌شود.

اعتماد اعجازی از اجرای طرح کشت قراردادی در شهرستان خبر داد و گفت:روند صدور سند تک برگی اراضی کشاورزان هم با همکاری کشاورزان و دستگاه‌های مربوطه شتاب گرفته است.
او می‌گوید: به مناسبت دهه فجر ۳۴ پروژه بخش مرکزی شهرستان اردبیل با اعتبار ۷۸۱ میلیون ریال در روستای خیارک به بهره برداری رسید و این پروژه‌ها در بخش دهیاری ها، بنیاد مسکن، جهاد کشاورزی، آب و فاضلاب، حمل ونقل جاده‌ای و راه و شهرسازی است در عرصه‌های مختلف انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.