مهم‌ترین حوادث قزوین امروز چهارشنبه نوزدهم بهمن ماه ۱۴۰۱ را در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ وجیه اله عبدی فرمانده انتظامی بوئین زهرا گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و فروش مواد مخدر در روستای "رحمت آباد"، طرح پاکسازی در دستور کار ماموران انتظامی بخش "دشتابی" این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: پس از اخذ دستور قضایی ماموران این فرماندهی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن ۶۰۰ گرم تریاک و تعدادی آلات و ادوات مصرف و توزین مواد مخدر کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا با اشاره به اینکه در این عملیات ۳ نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، یادآور شد: از تمامی شهروندان درخواست می‌کنیم با هوشیاری و آگاهی کامل، خود را از گرفتار شدن در دام شیطانی اعتیاد بیمه کنند و هر گونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف غذای حیوانات خانگی قاچاق در قزوین

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف غذا و تجهیزات نگهداری حیوانات خانگی قاچاق به ارزش ۷ میلیارد ریال و دستگیری ۲ متهم در این زمینه خبر داد.

سرهنگ داود عبدالمالکی اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در ادامه برنامه‌ها و طرح‌های مقابله با قاچاقچیان کالا با رصد هوشمندانه و سرکشی و بازدید از واحد‌های صنفی سطح حوزه از خرید و فروش غذا و لوازم و تجهیزات نگهداری حیوانات خانگی قاچاق در دو واحد صنفی متخلف (پت شاپ) مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از شناسایی واحد‌های صنفی متخلف و انجام تحقیقات تخصصی طی هماهنگی با مرجع قضائی از این مکان‌ها بازدید و ۲ هزار و ۷۱۴ قوطی انواع غذای حیوانات خانگی، ۳۳ کیلو غذای سگ و گربه، ۸۲۹ عدد لوازم و تجهیزات نگهداری حیوانات خانگی و ۵ هزار و ۳۲۹ عدد داروی غیر مجاز حیوانات که همگی قاچاق و فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی بوده را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را بالغ بر ۷ میلیارد ریال اعلام کرده اند، تصریح کرد: در این رابطه ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ عبدالمالکی در پایان از شهروندان خواست، این گونه طرح‌ها و اقدامات پلیسی در دستور کار این پلیس قرار دارد و با کسانی که در زمینه قاچاق کالا فعالیت می‌کنند برخورد قاطعانه خواهد شد و افراد سودجو به دست قانون سپرده می‌شوند.

کشف انواع لوازم آرایشی وبهداشتی قاچاق در یک واحد صنفی

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا از کشف ۲۳۳ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال از یک واحد صنفی در بخش "دشتابی" خبر داد.

سرهنگ وجیه الله عبدی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فروش لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در یکی از واحد‌های صنفی بخش "دشتابی" بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود:پس از هماهنگی قضائی انجام شده ماموران به همراه نماینده شبکه بهداشت "بوئین زهرا" به واحد صنفی مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن ۲۳۳ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق که فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی و تائیدیه‌های بهداشتی بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا با اشاره به اینکه ارزش ریالی اقلام کشف شده برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار