نشست خبری فیلم سینمایی غریب با حضور عوامل و دختر شهید بروجردی در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

حامد عنقا، نویسنده و تهیه کننده فیلم غریب در نشست خبری این فیلم که دقایقی قبل برگزار شد گفت: پروژه این فیلم مسیر طولانی داشت.

او ادامه داد: ما وقتی وارد پروسه فیلم غریب شدیم آرام آرام فهمیدیم که چرا ۳۰ سال از زندگی شهید بروجردی فیلمی ساخته نشده است.

حامد عنقا افزود: اگر همراهی و همدلی خانواده بروجردی نبود نمی‌توانستیم فیلم غریب را بسازیم.

محمد بروجردی، بازیگر فیلم غریب و نوه شهید بروجردی گفت: شهید بروجردی پدربزرگ بنده است و اولین حضور من در سینما بود.

او ادامه داد: وقتی آقای حمیدیان را دیدم انگار برای بار اول پدربزرگم را می‌دیدم.

لطیفی درباره انتخاب بابک حمیدیان برای بازی در نقش شهید بروجردی گفت: بازی بابک حمیدیان در این فیلم با نقش اصغر وصالی متفاوت بود، به نظر من همه فیلم‌هایی که بتواند با بیننده خودش ارتباط برقرار کند و محبت و انسانیت را منتقل کند، فیلم ارزشی است.

او افزود: فیلم انگیزه‌ای می‌شود که برویم اطلاعات بیشتری از آن کسب کنیم، قرار نیست تمامی اطلاعات در ۲ ساعت بیان شود. این توان ما بوده و تا اینجا آمدیم. تا به امروز به هیچ وجه نتوانستم فیلمی را ببینم و نمی‌توان نظری درباره سایر فیلم‌ها بدهم.

عبدالله عیدی نسب، مدیر فیلمبرداری این اثر گفت: پروژه سخت بود و تایم محدود بود. لوکیشن‌های ما برای دهه پنجاه بود و باید زوایایی را انتخاب می‌کردیم تا به گونه‌ای از اتفاقات به عبارتی فرار کنیم.

وی افزود: خیلی خوشحال هستم که برای شهدا کار می‌کنم. این سومین یا چهارمین فیلم سینمایی من است که برای شهدا کار میکنم. همیشه زندگی، عزت و شرف خود را مدیون شهدا هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.