استاندار اردبیل گفت:از سال آینده ارزیابی کلیه شهرستان‌های استان اردبیل بر اساس پروژه‌های مشارکتی و جذب سرمایه‌گذاران خواهد بود.

سید حامد عاملی با بیان این‌که استقلال در همه حوزه‌ها، یکی از اهداف و شعارهای مهم انقلاب اسلامی ایران بود، گفت: در ایام‌الله دهه فجر باید علل اصلی و اساسی انقلاب اسلامی ایران به‌منظور انتقال به نسل‌های جدید و جلوگیری از انحراف انقلاب، مورد توجه و بررسی بنیادی قرار گیرد.

استاندار اردبیل در آیین آغاز بهره‌برداری از مجتمع تجاری و تفریحی الماس غرب مشکین‌شهر و تعدادی از پروژه‌های شهرداری مشکین‌شهر، اظهار کرد: طی سالیان اخیر شاهد تلاش برای تطهیر خاندان پهلوی در فضای مجازی هستیم ولی اگر به‌شکل منطقی و مستدل به موضوع نگاه شود، بی‌اساس بودن ادعاهای واهی برای تطهیر رژیم پهلوی قابل اثبات است.

عاملی افزود: در زمان حکومت خائن پهلوی، بخش‌های مهم و استراتژیک ایران از جمله بحرین، آرارات و... در مناطق مختلف کشور با فشار و هجمه سیاسی بیگانگان به برخی کشورهای منطقه بخشیده شده است که هیچ ننگی بالاتر از این اقدام برای یک حکومت وجود ندارد.

او تصریح کرد: استقلال در همه حوزه‌ها، یکی از اهداف و شعارهای مهم انقلاب اسلامی ایران بود تا کشور عزیزمان بدون دخالت و پشتوانه کشورهای خارجی اداره شود و جمهوری اسلامی ایران طی ۴۴ سال اخیر با مردمی کردن اداره کشور، در مسیر این هدف مهم حرکت کرده است.

استاندار اردبیل ادامه داد: در ایام‌الله دهه فجر باید علل اصلی و اساسی انقلاب اسلامی ایران به‌منظور انتقال به نسل‌های جدید و جلوگیری از انحراف انقلاب، مورد توجه و بررسی بنیادی قرار گیرد.

عاملی بیان کرد: از سال آینده ارزیابی کلیه شهرستان‌های استان اردبیل بر اساس پروژه‌های مشارکتی و جذب سرمایه‌گذاران خواهد بود و توجه به این موضوع مهم باعث تأمین اعتبارات پایدار برای شهرستان‌های استان خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.